;
coinex

نسخه اندروید جیمیل به قابلیت Snooze مجهز شد

بزرگترین آپدیت جیمیل از سال 2011 منتشر شد. در این آپدیت جدید قابلیت Snooze که در سرویس ایمیل گوگل اینباکس وجود داشت به نسخه اندروید اضافه شده است.

به گزارش تکراتو، قابلیت Snooze را می توان برای هر ایمیلی فعال کرد و یادآور گذاشت و بعدها آن را خواهد. برای اینکه بتوان از قابلیت Snooze در نسخه موبایل استفاده کرد، باید ایمیل را باز کرد و سپس از قسمت تنظیمات بیشتر (سه نقطه بالای صفحه) Snooze  را انتخاب نمود.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی نسخه وب جیمیل به زودی؛ ارائه ویژگی هایی جدید!


استفاده از قابلیت Snooze

در ادامه چند انتخاب که شامل، اواخر امروز (Later Today)، فردا  (Tomorrow)، هفته بعد  (Next Week)، آخر هفته بعد  (Next Weekend)، روز نامشخص (Someday) و تاریخ و ساعت دلخواه  (Pick date & time) است، پیش روی کاربر قرار خواهد گرفت. در صورت استفاده از این ویژگی، ایمیل از صندوق ورودی ناپدید می‌شود و به بخش Snooze که در منوی همبرگری (سه خط روی هم در بالا سمت چپ صفحه) قرار دارد، می رود.

در صورتی که کاربر گزینه روز نامشخص را انتخاب کرده باشد، نوتیفیکیشنی دریافت نخواهد کرد، اما اگر سایر گزینه ها انتخاب شده باشند، در زمان مشخص شده، نوتیفیکیشن برای کاربر ارسال می شود.

فعلا Snooze تنها برای اندروید منتشر شده و احتمالا در ادامه قابلیت Snooze  برای دیگر نسخه‌های جیمیل هم در دسترس خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidpolice

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر