;
coinex

گلکسی ای 6 پلاس تاییدیه TENAA را دریافت کرد

مشخصات تازه‌ای از گلکسی ای 6 پلاس (+Galaxy A6) در تنا فاش شد. اینطور که به نظر می‌رسد، این گوشی هوشمند در چین نیز راه‌اندازی می‌شود.

گلکسی ای 6 پلاس به‌تازگی تاییدیه‌ی تنا را دریافت کرده است. اخیرا اخبار بیشتری پیرامون این گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ به گوش می‌رسد که احتمالا از معرفی رسمی آن در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

برخی مشخصات گلکسی ای 6 پلاس از جمله اندازه‌ی نمایشگر و رزولوشن آن در تنا رویت شده است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند از نمایشگر اینفینیتی با نسبت ابعاد 18.5:9 برخوردار خواهد شد. لیست تنا نیز از وجود یک پنل 6 اینچی با رزولوشن 2220 در 1080 خبر می‌دهد.


بیشتر بخوانید: تصاویری از گوشی سامسونگ گلکسی ای ۶ پلاس در رنگ‌های آبی و طلایی


مشخصات گلکسی ای 6 پلاس

با توجه به تصاویری که در تنا فاش شده، به نظر می‌رسد که این گوشی میان رده از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار شود. قبلا نیز شایعاتی پیرامون این موضوع شنیده بودیم.

این موبایل هوشمند احتمالا به پردازنده‌ی اسنپدراگون 625 و رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد شد. گلکسی ای 6 پلاس در ابعاد 160.1 در 75.7 در 7.9 میلی‌متر ساخته می‌شود و یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی نیز درون دستگاه تعبیه شده است. 6 پلاس احتمالا از بدنه‌ی فلزی برخوردار می‌شود.

احتمالا در روزهای آینده، اخبار و اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی این دستگاه در دست نیست. اینطور که از شواهد پیداست، به‌زودی باید منتظر رونمایی از این موبایل باشیم.

مشخصات گلکسی ای 6 پلاس در TENAA رویت شد مشخصات گلکسی ای 6 پلاس در TENAA رویت شد

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر