;
coinex

پوستر جدید شیائومی می 7 از رونمایی رسمی این دستگاه در خرداد ماه خبر می‌دهد

شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) در 2 خرداد ماه (23 می) رسما رونمایی می‌شود.

پوستر جدید شیائومی می 7 به پوسترهایی که معمولا توسط این کمپانی در وبسایت ویبو منتشر می‌شود، شباهت دارد. این پوستر در وبسایت رسمی شیائومی در ویبو منتشر نشده است؛ بااینحال این احتمال وجود دارد که به‌زودی توسط این شرکت نیز به نمایش گذاشته شود.

عدد 7 و تاریخ رونمایی این دستگاه به خوبی در این پوستر دیده می‌شود. شیائومی می 7 تنها دستگاهی است که با عدد 7 نامگذاری شده و انتظار می‌رود که به‌زودی رونمایی شود. شیائومی می 6، سال گذشته در ماه آوریل (فروردین) رونمایی شده بود. اما با توجه به راه‌اندازی شیائومی می میکس 2 اس در ماه گذشته، رونمایی از پرچمدار جدید شیائومی به تاخیر افتاد. برخی معتقدند که این گوشی هوشمند در تابستان امسال معرفی می‌شود.

پوستر جدید شیائومی می 7 به پوسترهایی که معمولا توسط این کمپانی در وبسایت ویبو منتشر می‌شود، شباهت دارد. این پوستر در وبسایت رسمی شیائومی در ویبو منتشر نشده است


بیشتر بخوانید: آنچه تاکنون درباره‌ی شیائومی می ۷ می‌دانیم


مشخصات شیائومی می 7

گفته می‌شود که این موبایل هوشمند از حاشیه‌های بسیار باریکی برخوردار است و نمایشگر آن نسبت به مدل‌های قبلی، کشیده‌تر خواهد بود. می 7 احتمالا در نسبت ابعاد 18:9 ساخته می‌شود. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 845 هشت هسته‌ای 64 بیت، تامین قدرت دستگاه را به عهده خواهد داشت. شیائومی می میکس 2 اس نیز به همین تراشه مجهز شده بود. از دیگر مشخصات شیائومی می 7 می‌توان به رم 6 گیگابایتی،‌ اندروید نوقا (نسخه‌ی هفتم) و رابط کاربری MIUI 9 اشاره کرد. گفته می‌شود که این دستگاه از ترکیب شیشه و فلز ساخته می‌شود و نسخه‌ی سرامیکی آن نیز تولید خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که شیائومی می 7 پلاس نیز همراه با می 7 رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر