;
coinex

ماجراهای شکایت از اپل به دلیل نقض پتنت همچنان ادامه دارد!

پرونده های جدید شکایت از اپل به دلیل نقض پتنت حوزه دوربین اصلی دوگانه و قابلیت مرتبط با عدم مزاحمت در رانندگی به جریان افتادند.

به گزارش تکراتو، پرونده های جدید شکایت از اپل توسط کمپانی Corephotonic در دادگاه منطقه ای کالیفرنیا مطرح شده و در آن به نقض دو پتنت مرتبط با مونتاژ لنزهای تله فوتو مینیاتوری اشاره شده است. این نقض پتنت شامل آیفون های 7 پلاس، 8 پلاس و نیز آیفون 10 است یعنی گوشی هایی که از دوربین اصلی دوگانه بهره می برند.


بیشتر بخوانید: نقض حقوق پتنت Touch ID بار دیگر پای اپل را به دادگاه باز کرد!


در این شکایت ها به فناوری دوربین با دیافراگم دوگانه (متفاوت) به لنزهای تله فوتوی مینیاتوری اشاره شده که می تواند در گوشی های هوشمند به کار رود. همچنین به جای استفاده از زوم دیجیتال که معمولاً بی کیفیت است، به لطف الگوریتم های ارائه شده توسط شرکت Corephotonics امکان ترکیب زوم دیجیتال و اپتیکال با استفاده از دو دوربین فراهم شده است.

شکایت از اپل به دلیل نقض پتنت

اپل اولین بار در سال 2012 بود که به استفاده از این پتنت علاقه نشان داد و در ادامه با کمپانی مالک آن برای دریافت حق استفاده مذاکره کرد اما به نتیجه نرسید و هیچ توافق نامه ای در این مورد امضا نشد.


بیشتر بخوانید: تحمیل تعرفه به برنامه نویسان علت شکایت فرانسه از گوگل و اپل است!


شکایت دیگر علیه اپل توسط Allied Signal در دادگاه منطقه شرق تگزاس مطرح شد. این مورد اشاره به نقض چهار پتنت این کمپانی توسط اپل دارد. این پتنت در مورد نوعی تکنولوژی است که بر اساس آن امکان فعال کردن قابلیت های ویژه در سرعت های حرکتی خاصی فراهم می شود.

بر اساس این فناوری هنگامی که سیستم بهره مند از آن فعال شود، هشدارهای مرتبط با پیام ها (به غیر از پیام های ضروری که با عنوان urgent علامت گذاری شوند) غیر فعال خواهند شد. همچنین تماس های کاربران خارج از لیست مخاطبین نیز مسدود می گردد. اپل اکنون به دلیل نقض پتنت ها دچار مشکل شده است و اکنون باید دید که ماجرای این شکایت های جدید چه خواهد شد!

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر