;
coinex

قابلیت های جدید واتساپ ؛ تماس ویدیویی گروهی و استیکر

فیسبوک در جریان برگزاری کنفرانس F8، از قابلیت های جدید واتساپ سخن گفت. ویژگی‌هایی جدید به این پیام‌رسان اضافه شده است.

به گزارش تکراتو، از جمله قابلیت های جدید واتساپ می توان به اضافه شدن استیکر، تماس ویدیویی گروهی و امکاناتی تازه برای حساب‌های کاربری تجاری اشاره کرد. البته در کنفرانس F8 نیز در مورد نحوه کار تماس‌های ویدیویی گروهی توضیحات زیادی ارائه نشد.


بیشتر بخوانید: موسس واتساپ کمپانی خود را ترک می کند؛ دلیل این کار چه می تواند باشد؟


رونمایی از قابلیت های جدید واتساپ

براساس اطلاعات موجود با استفاده از قابلیت تماس ویدیویی گروهی چهار نفر به طور همزمان قادر به مکالمه با یکدیگر خواهند بود. مدیر اجرایی واتس‌اپ در ادامه از آمار و ارقام این اپلیکیشن سخن گفت و اعلام کرد که واتس‌اپ حالا 450 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. به گفته وی در هر 24 ساعت، 2 میلیون دقیقه تماس‌های صوتی و ویدیویی برقرار می شود.

غیر از تماس ویدیویی گروهی ، استیکر‌ها هم پس از گذشت سال‌ها بالاخره به واتس‌اپ راه پیدا می کنند. با وجود استیکرها می توان تجربه ای مشابه لاین و تلگرام را نیز در واتس اپ داشت. همچنین همه می تواند استیکر مخصوص به خود را نیز بسازند.

در نهایت واتس‌اپ اعلام کرد که اپلیکیشن مخصوص کسب و کارهایش را در اختیار جمع گسترده‌تری از افراد قرار داده است.WhatsApp for Business  اوایل سال جاری میلادی بود که منتشر شد و در حال حاضر رایگان است. اما به زودی برندهای بزرگ برای ادامه فعالیت در این اپ باید هزینه پرداخت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر