;
coinex

آموزش ری استارت کردن گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

در صورت هنگ کردن گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و اس 9 پلاس (+Galaxy S9)، چطور می‌توانیم دستگاه را خاموش یا ری‌استارت کنیم؟ در این متن قصد داریم ری استارت کردن گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را به شما آموزش دهیم؛ با تکراتو همراه شوید:
گوشی‌های امروزی تقریبا از صفحه نمایش تشکیل شده‌اند که اطراف آن را یک قاب باریک می‌پوشاند. این دستگاه‌ها کاملا مهر و موم شده‌اند و تنها چند دکمه‌ی فیزیکی در آنها تعبیه شده است که به مرور زمان، تعدادشان کمتر می‌شود.
گلکسی اس 9 دقیقا به همین شکل طراحی شده است؛ یک گوشی از جنس شیشه و فلز که سه دکمه‌ی پاور، بیکسبی و تنطیم صدا در لبه‌های آن قرار گرفته است. زمانیکه دکمه‌ی پاور را فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید، پیامی روی صفحه ظاهر می‌شود و دو گزینه‌ی خاموش و ری استارت کردن را پیش روی شما قرار می‌دهد.
اما اگر گوشی گلکسی اس 9 یا اس 9 پلاس شما هنگ کند یا اینکه با مشکل دیگری مواجه شود، چطور می‌توان آن را ری استارت کرد؟ حتی اگر بهترین گوشی دنیا را خریداری کنید، ممکن است با این مسائل روبرو شوید. اما جای نگرانی نیست، تنها کافیست روش زیر را امتحان کنید.


بیشتر بخوانید: اسکرین شات در گلکسی اس ۹ ؛ با روش‌های کاربردی جدید آشنا شوید


آموزش ری استارت کردن گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

آموزش ری استارت کردن گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

ری استارت کردن گلکسی اس 9 با دکمه‌های فیزیکی آن به آسانی انجام می‌شود. دکمه‌ی پاور و تنطیم صدا به سمت پایین را همزمان فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید.
این روش کاملا آشناست. فشار دادن این دکمه‌ها به صورت همزمان برای اسکرین شات گرفتن کاربرد دارد. اما اگر آنها را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید، دستگاه شما ری استارت می‌شود، حتی اگر کاملا هنگ کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر