;
coinex

فریب کاربران تلگرام با برنامه جعلی Telegram DR

بعد از صدور دستور فیلترینگ تلگرام در کشور، برنامه ای به نام  Telegram DR در حال انتشار است که قصد فریب کاربران تلگرام را دارد.

به گزارش تکراتو، برنامه جعلی  Telegram DR با عنوان تلگرام بدون فیلتر شرکت تلگرام در بین کاربران انتشار یافته و به این طریق به نظر می رسد که تلگرام در صدد جلب اعتماد کاربران خود است اما چنین نیست.


بیشتر بخوانید: حذف تلگرام و تلگرام ایکس از کافه بازار


انتشار برنامه جعلی Telegram DR  با هدف فریب کاربران تلگرام

برنامهTelegram DR  با هدف فریب کاربران تلگرام در حال انتشار است. این در حالی است که انتشار این برنامه رسما از سوی تلگرام اعلام نشده است. لازم به ذکر است که این برنامه توسط  Moonshot Group ثبت شده و در معرفی آن هم از عکس های فارسی استفاده گشته که این امر به نوبه خود باعث شده سوالاتی در این مورد مطرح شود.


بیشتر بخوانید: فیلترینگ تلگرام دسترسی به بعضی از سایت ها را نیز مختل کرد!


به هر برنامه خارجی اعتماد نکنید!

کاربران نباید برای پیدا کردن جایگزین تلگرام به هر برنامه ای اعتماد و از آن استفاده کنند. بهتر است کاربران نسبت به اطلاعات خود بیشتر دقت کنند. با فیلتر شدن تلگرام این برنامه ها در حال انتشارند و کاربران باید دقت بالایی در این زمینه داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: farsnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر