;
coinex

تصویری از برچسب قیمت شیائومی ردمی اس 2 فاش شد

تصویر منتشر شده از برچسب قیمتی شیائومی ردمی اس 2 (Xiaomi Redmi S2) از راه‌اندازی این موبایل در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

چند روز قبل تصویری از شیائومی ردمی اس 2 در فضای اینترنت منتشر شد. اینطور که به نظر می‌رسد، این تصاویر در پراگ و یکی از فروشگاه‌های شیائومی به ثبت رسیده‌اند. امروز نیز تصویری از برچسب قیمتی این دستگاه هوشمند،‌ توسط همان منبع منتشر شده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، قیمت 3999 VND معادل 172 دلار برای شیائومی ردمی اس 2 در ویتنام تعیین شده است. نسخه‌ای از این موبایل در رنگ سفید همراه با این قیمت دیده می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی رزگلد ردمی اس 2 با نمای جلویی سفید رنگ همراه باشد.

تصویر منتشر شده از برچسب قیمتی شیائومی ردمی اس 2 (Xiaomi Redmi S2) از راه‌اندازی این موبایل در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.


بیشتر بخوانید: نگاه نزدیک به ال جی جی ۷ تین کیو ؛ پرچمدار مجهز به هوش مصنوعی و ناچ نمایشگر


این تصویر درواقع می‌تواند شایعات قبلی را تایید کند، بنابراین تقریبا از طراحی ظاهری شیائومی ردمی اس 2 باخبر هستیم. این گوشی هوشمند از فلز ساخته شده است. ماژول دوربین دوگانه همراه با اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی وجود دارد. این موبایل از جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری برخوردار نیست. این موبایل به حاشیه‌های قطور مجهز نشده است، البته نمی‌توان آن را در دسته‌ی گوشی‌های بدون حاشیه قرار دارد. باتوجه به برچسب قیمتی ردمی اس 2، این طراحی چندان دور از انتظار نیست.

شیائومی ردمی اس 2 تاییدیه‌ی تنا و FCC را دریافت کرده است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 5.99 اینچی فول اچ‌دی پلاس برخوردار می‌شود. گفته می‌شود ردمی اس 2 در بازارهای مختلف با رم 2، 3 و 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 625 هشت هسته‌ای 64 بیت تامین قدرت این موبایل را به عهده دارد. از دیگر مشخصات شیائومی ردمی اس 2 می‌توان به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری MIUI 9 اشاره کرد. دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار دارند. این در حالیست که یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است. کمپانی شیائومی به‌تازگی اطلاعاتی را از این موبایل فاش کرده که از راه‌اندازی آن در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد. شیائومی ردمی اس 2 احتمالا در چین معرفی می‌شود و سپس در بازارهای دیگر مثل پراگ، در دسترس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر