;
coinex

تایید یک باگ در آیفون 7 توسط اپل ؛ غیر فعال شدن اسپیکر مکالمه

غیر فعال شدن اسپیکر مکالمه و میکروفون در برخی دستگاه های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس گزارش شده است. کمپانی اپل وجود این باگ را تایید کرد.

به گزارش تکراتو، یک وب سایت خبری اعا کرده که توانسته به اسنادی در مورد پذیرش وجود باگ در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس توسط مسئولان اپل دست پیدا کند. در برخی دستگاه های آیفون ۷ و ۷ پلاس با iOS 11.3 یا نسخه های بعدی، غیر فعال شدن اسپیکر مکالمه و میکروفون اتفاق می افتد.


بیشتر بخوانید: آیفون ۷ یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار ۲۰۱۷ چین لقب گرفت؛ اوپو R9s در مقام اول!


غیر فعال شدن اسپیکر مکالمه و میکروفون در آیفون ۷ و ۷ پلاس

چند ماه پیش برخی کاربران در شبکه های اجتماعی از وجود این باگ خبر دادند. سند مذکور که توسط کمپانی کوپرتینویی به نمایندگی های مجاز اپل ارسال شده حاکی از باخبر بودن مسئولان این شرکت از مشکل مذکور است. البته با وجود تایید غیر فعال شدن اسپیکر مکالمه و میکروفون هنوز به روزرسانی خاصی برای رفع آن ارائه نشده است.

رفع باگ غیر فعال شدن اسپیکر مکالمه

در این سند که برای نمایندگی ها ارسال شده از آنها خواسته شده است که برای حل این مشکل از کاربر بخواهند در ابتدا تمام اتصالات بلوتوثی موبایل خود را غیر فعال کند. اگر مشکل رفع نشد، سراغ عیب یابی صوتی بروند که با نمایش پیام هایی خاص، لزوم تعمیر موبایل را مشخص می کند. البته در این سند به دلیل نرم افزاری یا سخت افزاری مشکل هم اشاره نشده است.

تلاش اپل برای رفع باگ اسپیکر در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

اپل برای کاربرانی که با مشکل غیر فعال شدن اسپیکر مکالمه روبه رو هستند، امتیازهایی خاص در نظر گرفته است. اگر موبایل کاربران تحت گارانتی هم نباشد، تکنسین های فنی آیفون آنها را تعمیر خواهند کرد. البته معلوم نیست که از کاربران برای رفع این مشکل هزینه دریافت می شود یا نه.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: macrumors

برای اطلاع از جدیدترین اخبار موبایل با تکراتو همراه باشید!

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر