;
coinex

ارائه قابلیت‌های جدیدی برای گوگل اسیستنت در Wear OS

قابلیت های گوگل اسیستنت در Wear OS افزایش یافت. گوگل اخیرا از ارائه‌ی قابلیت‌هایی جدید برای گوگل اسیستنت در Wear OS خبر داده است.

به گزارش تکراتو، با نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد بزرگGoogle I/O ، غول موتورهای جستجو اعلام کرده که قرار است قابلیت‌های جدیدی برای گوگل اسیستنت در Wear OS  ارائه دهد. با استفاده از این قابلیت‌ها، دستیار هوشمند گوگل برای کنترل پوشیدنی‌های اندرویدی بیشتر از همیشه کاربرد خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: گوگل و Fitbit برای تولید نسل جدید ردیاب های سلامتی هوشمند با هم همکاری می کنند


قابلیت های جدید گوگل اسیستنت در Wear OS

قرار است از این پس پیشنهاد‌های هوشمند در Wear OS قابل مشاهده باشد که در این حالت برای صحبت کردن با دیگران یا پاسخ به سؤالات آنها در موقعیت های مختلف، نیازی به تایپ نیست و گزینه‌های آماده روی صفحه ساعت وجود دارند که کاربر باید آنها را فقط انتخاب کند.

قابلیت جدید و مهم دیگر، امکان شنیدن پاسخ‌ها است که به گوگل اسیستنت در Wear OS اضافه شده است. پاسخ ها بلند خوانده می شود و کاربر می تواند از طریق اسپیکر ساعت یا هدفون‌های بلوتوث قادر به شنیدن آن‌ها باشد.


بیشتر بخوانید: چرا گوگل باید پیکسل واچ مبتنی بر اندروید ویر خود را تولید کند؟!


قابلیت بعدی Actions است که از طریق آن می‌توان با فرمان‌های صوتی کلیه دیوایس‌های هوشمندی که به ساعت هوشمند متصل هستند را کنترل کرد. این قابلیت برای تمام ساعت‌های پشتیبانی‌کننده از Wear OS در دسترس است.

گوگل اعلام کرده که این قابلیت ها تا چند روز دیگر در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر