;
coinex

ادعای جدید ال‌جی: ما قبل از اپل به فکر ناچ نمایشگر بودیم

مدیر بخش موبایل شرکت ال‌جی در مصاحبه‌ی اخیر خود مدعی شد که این شرکت، قبل از کمپانی اپل به فکر طراحی ناچ نمایشگر بوده است.

کمپانی ال‌جی به‌تازگی از گوشی پرچم‌دار ال جی جی 7 تین کیو رونمایی کرد؛ اما مدیر بخش موبایل این شرکت در مصاحبه‌ای اخیر خود اعلام کرده است که طراحان ال‌جی،‌ قبل از اپل و گوشی آیفون X که سال گذشته رونمایی شد، در فکر طراحی ناچ نمایشگر بوده‌اند.

مصاحبه‌ی هوان جونگ وان، مدیر بخش موبایل شرکت ال‌جی، بسیاری از مسائل کلیدی این موبایل را فاش کرد. اول اینکه، ناچ موجود در قسمت بالایی نمایشگر که از آن به عنوان یک لبه‌ی اضافی و کپی‌برداری از اپل یاد می‌شود، درواقع یک نمایشگر ثانویه است. هوان مدعی شد که علیرغم شباهت طراحی ناچ نمایشگر ال جی جی 7 تین کیو به گوشی سایر رقیبان، درواقع ال‌جی قبل از گوشی آیفون X اپل که سال گذشته راه‌اندازی شد، برای این ناچ برنامه‌ریزی کرده بود.


بیشتر بخوانید: نگاه نزدیک به ال جی جی ۷ تین کیو ؛ پرچمدار مجهز به هوش مصنوعی و ناچ نمایشگر


 

این مدیر اجرایی همچنین اعلام کرد که محتوای واقعیت افزوده و انیموجی، در آینده‌ای نزدیک در دسترس کاربران ال جی جی 7 تین کیو و مدل‌های قبلی ال‌جی قرار خواهد گرفت. هوان در پاسخ به سوال چشم‌انداز فروش ال جی جی 7 تین کیو اعلام کرد که فروش بیشتر از ال جی جی 6 در سال 2017، پیش‌بینی می‌شود.

در بالا به نکات کلیدی این مصاحبه پرداخته شده؛ اما نکته‌ای که توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند، طراحی ناچ نمایشگر ال جی جی 7 تین کیو است. بنابر ادعای ال‌جی، این ناچ درواقع یک صفحه نمایش ثانویه است که با ویژگی‌های جدیدی که ارائه می‌کند،‌ می‌تواند توجه بیشتری را به خود جلب کند.

البته عبارت «صفحه نمایش ثانویه» می‌تواند برای کاربران ال جی وی 10 و وی 20، سوال‌برانگیز باشد؛ چرا که این دو موبایل به صفحه نمایش ثانویه‌ی واقعی مجهز هستند که اجرای چندین کار به صورت همزمان را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. هرچند که تفاوت استانداردی میان نمایشگر ثانویه در این گوشی سری جی و گوشی‌های سری وی وجود دارد. برخی معتقدند که این دو سری از گوشی‌های ال‌جی در نهایت با هم ادغام می‌شوند که با توجه به طراحی جدید، این ادعا کمی بعید به نظر می‌رسد. این احتمال وجود دارد که در سه ماهه‌ی چهارم سال 2018، گوشی ال جی وی 40 با نمایشگر پی اولد رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر