;
coinex

بازار گوشی های موبایل در رکود به سر می برد

رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی اعلام کرد، با وجود اینکه قیمت گوشی های موبایل مناسب است اما بازار گوشی های موبایل در رکود به سر می برد.

به گزارش تکراتو، از آغاز سال جدید تاکنون بازار گوشی های موبایل دچار رکود شده و خرید و فروش گوشی تلفن همراه در بازار به حداقل رسیده است. به گفته رئیس اتحادیه  دستگاه های مخابراتی، با وجود عدم ثبات ارز، قیمت های گوشی در بازار مناسب هستند.

رکود در بازار گوشی های موبایل

مهدی محبی در مورد وضعیت بازار گوشی تلفن همراه در کشور اعلام نمود که هم اکنون امکان ثبت سفارش گوشی برای واردکنندگان وجود دارد و انتقال ارز نیز امکان پذیر است به همین دلیل واردکنندگان در حال وارد کردن گوشی های موبایل به کشور هستند. وی تاکید کرد که متاسفانه به دلیل تغییر لحظه ای نرخ ارز در کشور، بازار موبایل ثبات ندارد و در رکود به سر می برد. محبی اضافه کرد که با وجود اینکه هم اکنون قیمت گوشی در بازار منطقی است اما آن گونه که باید استقبالی از آن صورت نگرفته است.

افت شدید بازار موبایل از یک ماه قبل عید

رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی اعلام کرد که از یک ماه قبل عید نوروز تاکنون عرضه و تقاضای گوشی در بازار موبایل به شدت افت کرده و بازار گوشی های موبایل وضعیت مناسبی ندارد. به گفته وی تا وقتی که شرایط بازار ارز ثابت نشود، نمی توان به رفع رکود در بازار موبایل امیدوار بود.

محبی همچنین اعلام کرد که به رغم جهش زیادی که قیمت دلار در کشور داشته، گوشی های موبایل دچار تغییر قیمت زیادی نشده اند و قیمت آنها در بازار، مناسب و منطقی است و به گفته وی اکنون زمان مناسبی برای خرید گوشی است.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    گوشی 800تومنی شده 1/400 و گوشی 1/500 تومنی شده 2/200
    مافیای گوشی هم مثل مافیای خودرو تونست واردات را در دست خودش بگیره.
    جالبه که جلوی واردات چیزهایی را نمیگیرن که کارگر بدبخت ایرانی داره تولید میکنه اونوقت میرن جلوی چیزی را میگیرن که هیچ تولیدی در ایران نداریم و به قیمت گزاف همون را مردم بیچاره باید بخرند.
    در یک کلام باید گفت: خدا لعنت کند قوم ظالم را

    پاسخ

    کجای قیمتا خوبه؟دوستم میخواست سامسونگ a8 2018 بخره اونموقعی که خرید 2 و صد بود الان به مرز دو و هشتصدم رسیده!منم میخواستم بخرم اما گفتم بزا امتحانا رو بدیم تابستون بخرم اما با این افزایش قیمت الکی باید به j5 2017 راضی باشم.عه

    پاسخ