;
coinex

اعلام لیست محبوب ترین گوشی های سه ماهه اول سال ۲۰۱۸

لیست محبوب ترین گوشی های سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ منتشر شد. آمار منتشر شده توسط استراتژی آنالیتیکس، نشان از برتری محصولات اپل دارد.

به گزارش تکراتو، در فهرست محبوب ترین گوشی های سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ ، چهار گوشی تولیدی شرکت اپل توانستند در صدر فهرست پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های هوشمند قرار گیرند. در این بین گوشی آیفون ایکس با فروش ۱۶ میلیون واحدی در صدر فهرست گوشی های محبوب قرار دارد.

لیست محبوب ترین گوشی های سه ماهه اول سال ۲۰۱۸

بعد از آیفون ایکس، آیفون ۸ و ۸ پلاس و ۷ رتبه های دوم تا چهارم را به  خود اختصاص دادند. کمپانی اپل توانست با عرضه این چهار گوشی پرطرفدار، در مجموع ۴.۶ درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ در اختیار بگیرد. میزان عرضه ، آیفون ۸ و ۸ پلاس و ۷ طی این مدت به ترتیب ۱۲.۵، ۸.۳ و ۵.۶ میلیون واحد بوده است.

در ادامه‌ی لیست بهترین گوشی های سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ ، شرکت شیائومی قرار دارد. این شرکت با عرضه تلفن همراه Redmi 5A رتبه پنجم را از آن خود کرد. میزان عرضه این گوشی ۵.۴ میلیون واحد اعلام شده است.

رتبه ششم این لیست متعلق به سامسونگ است. سامسونگ با ارائه گوشی گلکسی اس ۹ پلاس با نمایشگر ۶.۲ اینچی توانست در مجموع تعداد ۵.۳ میلیون واحد از این گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ به فروش برساند. به نظر می رسد که این گوشی بتواند به رقیبی جدی برای آیفون تبدیل شود.

پیش بینی می شود در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ هم محبوبیت آیفون ایکس همچنان ادامه داشته باشد که علت آن طراحی خاص، دوربین پیشرفته و برنامه های متنوع است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnbc

برای اطلاع از جدیدترین اخبار موبایل با تکراتو همراه باشید!

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر