;
coinex

تصاویری از رندرهای رسمی شیائومی ردمی اس 2 منتشر شد

گوشی هوشمند شیائومی ردمی اس 2 (Xiaomi Redmi S2) در 20 اردیبهشت ماه (10 می) رونمایی می‌شود. به‌تازگی تصاویری از رندرهای این موبایل در فضای اینترنت منتشر شده که برخی از مشخصات آن را فاش می‌کند.

این تصاویر درواقع رندرهای رسمی شیائومی ردمی اس 2 هستند که توسط کمپانی شیائومی منتشر شده‌اند. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، ‌این گوشی هوشمند از فلز ساخته شده است. این ویژگی همراه با برخی مشخصات این موبایل هوشمند، قبلا از طریق فهرست تنا فاش شده بود.


بیشتر بخوانید: شیائومی ردمی اس ۲ هفته‌ی آینده رسما رونمایی خواهد شد


مشخصات شیائومی ردمی اس 2

اسکنر اثرانگشت این گوشی هوشمند در پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است. ماژول دوربین دوگانه نیز در همین پنل قرار گرفته که شباهت زیادی به دوربین شیائومی ردمی نوت 5 پرو دارد. گوشه‌های این موبایل کمی خمیده است و حاشیه‌ی باریکی در اطراف نمایشگر دیده می‌شود. پورت یو‌اس‌بی نوع سی و اسپیکرها در لبه‌ی پایینی دستگاه تعبیه شده‌اند. شیائومی ردمی اس 2 همانند بسیاری از گوشی‌های امروزی از جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری برخوردار نشده است.

تمامی دکمه‌های فیزیکی این موبایل در لبه‌ی سمت راستی دستگاه قرار گرفته‌اند. جایگاه نصب سیم‌کارت در لبه‌ی سمت راستی موبایل دیده می‌شود. نوارهای آنتن نیز در قسمت بالایی و پایینی پنل پشتی دستگاه تعبیه شده‌اند.

شیائومی با انتشار این رندرها تایید کرد که این موبایل هوشمند از طریق Suning عرضه می‌شود. این کمپانی همچنین به دوربین هوش مصنوعی این دستگاه نیز اشاره کرده است.

شیائومی ردمی اس 2 از صفحه نمایش 5.99 اینچی اچ‌دی پلاس برخوردار می‌شود. این موبایل در سه نسخه‌ی رم 2، 3 و 4 گیگابایتی با سه مدل حافظه‌ی 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 625 هشت هسته‌ای 64 بیت برای این موبایل در نظر گرفته شده و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. دو دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی،‌ تنظیمات دوربین دوگانه را تشکیل می‌دهند و یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر