;
coinex

تلاش شرکت IBM برای استفاده از بلاک چین در تایید اعتبار جواهرات

استفاده از بلاک چین در تایید اعتبار جواهرات اقدامی جدید از سوی شرکت IBM است که قصد دارد با همکاری چند شرکت‌ فعال در حوزه جواهرات، در این راه گام بردارد.

به گزارش تکراتو، اخیرا نام فناوری بلاک‌چین زیاد به گوش می رسد و باید گفت که در استخراج و کسب ارزهای دیجیتالی کاربرد فراوانی دارد. اما به نظر می رسد که این فناوری در زمینه های دیگر نیز کاربرد فراوان داشته باشد زیرا شرکت IBM قصد استفاده از بلاک چین در تایید اعتبار جواهرات را دارد.

استفاده از بلاک چین در تایید اعتبار جواهرات

شرکت کامپیوتری IBM هم اکنون با کنسرسیومی از شرکت‌های فعال در بازار تامین و فروش طلا و الماس در حال همکاری است تا بتواند با استفاده از فناوری TrustChain  خود، روند استخراج تا فروش جواهرآلات را به‌صورت دقیق تحت بررسی و نظارت قرار دهد.

فناوری TrustChain این شرکت از پلت‌فرم ابری بلاک‌چین توسعه داده شده از سوی شرکت IBM استفاده می‌کند و بنابراین می‌تواند اعتبار فرایند خرید و فروش جواهرات و طلا برای مشتریان و خرده‌فروشان را به میزان بسیار زیادی بالا ببرد.

شرکت IBM سابقه بسیار زیاد و درخشانی در حوزه معرفی، تولید و توسعه محصولات رایانه و تکنولوژی دارد و اکنون با توسعه فناوری پلت‌فرم بلاک چین (block chain) می‌خواهد وارد صنعت پررونق و پرفروغ جواهرات و فلزات گرانبها گردد. به نظر می رسد که هدف این شرکت جلب رضایت و خشنودی هرچه بیشتر کاربران و مشتریان این صنعت پرطرفدار باشد.

.

منبع: zdnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر