;
coinex

کاورهای محافظ شیائومی می 7 از وجود یک دوربین دوگانه حکایت می‌کنند!

شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7)، گوشی پرچمدار جدید سازنده چینی، قرار است با ویژگی‌های خاصی عرضه شود. در این مطلب به ارائه جزئیاتی در مورد این محصول پرداخته‌ایم.

اخیرا تصاویر جدیدی از کاورهای محافظ گوشی پرچمدار شیائومی می 7 در فضای مجازی منتشر شده است. اگر به گالری تصاویر زیر مراجعه کنید، دو نوع کاور متفاوت در آن می‌بینید؛ به نظر می‌رسد که هر دو نوع کاور از ماده سیلیکون ساخته شده‌اند. همان طور که مشاهده می‌کنید کاور اول مشکی رنگ و کاور دوم شیشه‌ای است. این دو کاور به این امر اشاره دارند که گوشی پیشرفته شیائومی می 7 مانند گوشی‌های می میکس 2 اس (Mi MIX 2S) و ردمی نوت 5 پرو (Redmi Note 5 Pro) از یک دوربین دوگانه اصلی با آرایش سنسوری عمودی بهره می‌برد. با توجه به این کاورها همچنین می‌توان گفت که این گوشی هوشمند فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است که البته چندان هم غافلگیر کننده نیست، زیرا سازنده مشهور چینی مدل می 6 و چند گوشی دیگر خود را نیز بدون این سخت افزار محبوب در اختیار کاربرانش گذاشت.


بیشتر بخوانید: پوستر جدید شیائومی می ۷ از رونمایی رسمی این دستگاه در خرداد ماه خبر می‌دهد


همان طور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید در انتهای کاورهای گوشی پرچمدار شیائومی می 7 برش‌هایی برای پورت یواس‌بی نوع سی، اسپیکر و میکروفون و در بالای این کاورها نیز یک برش برای میکروفون کاهنده نویز این گوشی هوشمند ایجاد شده است. اگر این دو کاور واقعا به جانشین می 6 تعلق داشته باشند، می‌توان گفت که کلیدهای پاور، افزایش صدا و کاهش صدای این گوشی هوشمند در دیواره جانبی سمت راست بدنه و پورت سیم کارت در دیواره جانبی سمت چپ بدنه آن قرار دارد. در پشت این کاورها هیچ برشی برای جای سنسور اسکنر اثر انگشت ایجاد نشده است؛ با توجه به این موضوع می‌توان گفت که اسکنر اثر انگشت گوشی پرچمدار شیائومی می 7 در داخل نمایشگر یا زیر نمایشگر این محصول قرار دارد. می 7 قرار است که در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود. اگر  این تصاویر صحت داشته باشند می‌توان گفت که این گوشی هوشمند در تاریخ 2 خرداد (23 مه) در معرض عموم قرار می‌گیرد اگرچه که سازنده مشهور چینی این موضوع را هنوز تایید نکرد است.

مشخصات شیائومی می 7

می 7 قرار است که به عنوان دومین گوشی پرچمدار 2018 شیائومی وارد بازار شود. این گوشی هوشمند از نظر ابعاد از مدل پرچمدار می میکس 2 اس، اولین گوشی پرچمدار 2018 سازنده مشهور چینی، کوچک‌تر است و از آنجایی که قرار است با توانایی پشتیبانی فناوری شارژ بی سیم عرضه شود احتمالا با یک بدنه شیشه‌ای – فلزی در اختیار کاربران قرارمی‌گیرد. مدیران شرکت شیائومی چند وقت پیش تایید کردند که این گوشی پرچمدار به پردازشگر 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز است. این محصول احتمالا در دو مدل با رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه می‌گردد. می‌توان انتظار داشت که می 7 در مقایسه با می 6 با یک نمایشگر بزرگ‌تر دارای حاشیه‌های باریک‌تر عرضه گردد.

مشخصات شیائومی می 7

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر