;
coinex

نام گوشی شیائومی ردمی اس 2 در لیست فروشگاه آنلاین AliExpress قرار گرفت!

شیائومی ردمی اس 2 (Xiaomi Redmi S2) هنوز معرفی نشده است اما نام مدل بین‌المللی این گوشی میان‌رده، هم‌اکنون در فروشگاه آنلاین AliExpress دیده می‌شود.

علاوه بر نام شیائومی ردمی اس 2 هم‌اکنون تعدادی از تصاویر این گوشی هوشمند نیز به همراه مشخصات فنی و قیمت این محصول در سایت AliExpress دیده می‌شود. بد نیست بدانید که سازنده مشهور چینی می‌خواهد در تاریخ 20 اردیبهشت (10 مه) در کشور چین از این گوشی هوشمند رونمایی کند. ردمی اس 2 یک گوشی اقتصادی است و به احتمال زیاد بعد از این که در چین رونمایی شد در چند بازار دیگر هم عرضه می‌شود؛ زیرا اطلاعات این گوشی هوشمند در یکی از فروشگاه‌های می استور (Mi Store) اروپایی شیائومی هم دیده شده است.


بیشتر بخوانید: شیائومی ولنتینو (Valentino) با اسنپدراگون ۶۳۸ در راه است


مشخصات گوشی شیائومی ردمی اس 2

تصاویر منتشر شده از گوشی میان‌رده شیائومی ردمی اس 2 در سایت AliExpress، این محصول را در سه رنگ خاکستری، طلایی و رزگلد نشان می‌دهند. می‌توان گفت که این تصاویر رسمی و تایید شده هستند زیرا همان گوشی هوشمندی را که شیائومی چند روز پیش در قالب یک عکس رسمی معرفی کرد، به تصویر می‌کشند.

این گوشی هوشمند از یک بدنه فلزی، دوربین اصلی با آرایش سنسوری عمودی، سنسور اسکنر اثر انگشت پشتی، کلیدهای فیزیکی قرار گرفته در سمت راست و پورت سیمکارت قرار گرفته در سمت چپ خود بهره می‌برد. قیمت پایه این محصول در این سایت، 159.99 دلار است و کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را از این سایت خریداری کنند.

ردمی اس 2 به یک نمایشگر 5.99 اینچی اچ‌دی پلاس 1440 در 720 پیکسلی، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز است. در این سایت گفته شده است که این ترکیب سخت افزاری توسط یک پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 625 مدیریت می‌شود و به همراه یک باتری 3,080 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی دوگانه دارای سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. طبق اطلاعات موجود ردمی اس 2 یک گوشی دو سیمکارته است و 160.73 میلی‌متر طول، 77.26 میلی‌متر عرض و 8.1 میلی‌متر ضخامت دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر