;
coinex

شیائومی تا چند روز آینده وارد بازار کشورهای فرانسه و ایتالیا می‌شود!

شیائومی (Xiaomi)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های گوشی سازی، توانست در مدت کوتاهی راه پیشرفت سایر برندها را طی کند و حال می‌خواهد خود را بیشتر گسترش دهد.

شیائومی امسال بر روی گسترش خود در اروپا متمرکز شده است. چند هفته پیش منابع خبری گفتند که این سازنده در جمهوری چک یک فروشگاه باز کرده است و هفته پیش نیز گزارش شد که این شرکت بزرگ و پرتکاپو با شرکت تری (Three) در انگلیس هم یک قرارداد همکاری را امضا کرده است. سازنده بزرگ چینی امروز هم به طور رسمی اعلام کرد که می‌خواهد وارد بازار دو مورد از بزرگ‌ترین کشورهای اروپایی شود.

پست منتشر شده در توییتر توسط شرکت شیائومی از این امر حکایت می‌کند که این سازنده می‌خواهد به ترتیب در تاریخ‌های 1 خرداد (22 مه) و 3 خرداد (24 مه) وارد کشورهای فرانسه و ایتالیا شود. سازنده مشهور چینی هم اکنون محصولاتش را در کشور ایتالیا عرضه می‌کند اما محصولات این برند در حال حاضر تنها به صورت آنلاین در این نقطه از جهان عرضه می‌شوند. این شرکت می‌خواهد در تاریخ 24 ماه مه اولین فروشگاه می استور (Mi Store) خود را در این کشور باز کند.

اسپانیا، روسیه، اکراین و لهستان از دیگر کشورهای اروپایی هستند که شیائومی هم اکنون در آن‌ها حضور دارد. همکاری این سازنده بزرگ با شرکت تری آن را قادر می‌سازد تا به بازار کشورهای انگلیس، دانمارک، اتریش، هلند و سوئد هم وارد شود.

فروشگاه‌های می استور در کشورهای فرانسه و ایتالیا علاوه بر گوشی‌های هوشمند محصولات دیگری را نیز از این برند عرضه می‌کنند. سازنده مشهور چینی هم اکنون انواع مختلفی از محصولات دیجیتالی را برای عرضه در اختیار دارد از این رو بعید نیست که شاهد عرضه دستگاه‌های دیگری از طرف این سازنده در فرانسه و ایتالیا باشیم.

شیائومی می استور

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر