;
coinex

افزایش کاربران پیام رسان های داخلی ؛ سروش 10 میلیونی شد!

آمارهای موجود نشان از افزایش کاربران پیام رسان های داخلی دارد. گفته شده که آمار نصب اپلیکیشن سروش از مرز 10 میلیون گذشته است.

به گزارش تکراتو، مدیر پیام رسان داخلی سروش اعلام کرده که تعداد کاربران این پیام رسان به 10 میلیون رسیده است. میثم سیدصالحی اعلام کرد که موفقیت پیام‌رسان سروش نتیجه اقبال و اعتماد هموطنان به عملکرد، دانش و تلاش نخبگان ایرانی بوده است. وی در ادامه میانگین اتصال و افزوده شدن به جمعیت پیام‌رسان سروش در یک هفته اخیر را، بیش از 300 هزار نفر اعلام کرد.


بیشتر بخوانید: پیام رسان های داخلی تسهیلات دریافت کردند؛ اعطای وام ۵ میلیاردی به ۳ پیام رسان بومی


افزایش کاربران پیام رسان های داخلی

مدیر پیام‌رسان سروش اعلام کرد که در حال حاضر متناسب با رشد تعداد کاربران، ظرفیت این پیام رسان افزایش یافته و سروش برای بیش از 20 میلیون کاربر آماده‌سازی شده است. سیدصالحی ادامه داد که روزانه هفت میلیون کاربر فعال در این پیام‌رسان حضور دارند و این

بار است که پیام‌رسان‌های داخلی به این رکورد از نصب، تراکنش و ارتباطات دست می یابند.


بیشتر بخوانید: ارائه امکانات رایگان به پیام رسان های داخلی ! سرور، اینترنت و …


مدیر پیام‌رسان سروش همچنین توضیح داد که روزانه بیش از صد ترابایت دیتا در این پیام‌رسان، ذخیره و بازخوانی می‌شود و این نشان می دهد که در حال حاضر سروش، پرطرفدار‌ترین پیام‌رسان ایرانی بومی کشور است. سیدصالحی در پایان از اضافه شدن امکانات گسترده‌تر به این پیام‌رسان از اول خردادماه خبر داد و به کاربران پیشنهاد کرد که همیشه از آخرین نسخه این پیام‌رسان استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: jamejamonline

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اقا چرا انقدر دروݝ میڴید کدوم الاݝی میگه سروش میلیونی شده کل مردم متنفرن هم از سروش هم از شما خجالت بکشید.

    پاسخ