;
coinex

پلیس فتا: پول مجازی گرام یک تهدید جدی در فضای تلگرام است

پول مجازی گرام، یک تهدید جدی در فضای تلگرام است.  پلیس فتا درباره گرام و بیت کوین و همچنین خطرات سایر پول های مجازی هشدار داد.

به گزارش تکراتو، رئیس پلیس فتای ناجا اعلام کرده است که تهدید جدی تلگرام پول مجازی آن یعنی گرام است. سردار سید کمال هادیانفر اعلام نمود که متأسفانه اینترنت دنیا در انحصار شش پروایدر بزرگ قرار دارد که عمده آنها نیز در ایالات متحده مستقر هستند.


بیشتر بخوانید: تلگرام طلایی یا طلگرام ؛ هر آنچه از این نسخه غیررسمی تلگرام می‌دانیم


ارز گرام یک تهدید جدی در فضای تلگرام

هادیانفر در پاسخ به سوالی در مورد پول مجازی تلگرام که به تازگی تحت عنوان گرام به کاربران عرضه می شود اعلام کرد که این ارز مجازی و همچنین سایر ارزها، یک تهدید جدی در فضای تلگرام محسوب می شوند. به گفته وی تاکنون 810 میلیون دلار از این ارز فروخته شده است.

به گفته رئیس پلیس فتای ناجا عمده خریداران گرام، خارجی و از کشورهای روسیه هستند که البته برخی از خریداران نیز ناشناسند. وی ادامه داد که پول مجازی هیچ پشتوانه‌ای ندارد و اگر در آینده پاول دوروف تصمیم بگیرد که تلگرام را جمع کند آنوقت معلوم نیست که سرنوشت این سرمایه گذاری چه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مهم ترین حملات سایبری در سال ۹۶ ؛ تهدیدات مخرب فضای مجازی


خرید پول مجازی سرمایه گذاری نیست

به گفته هادیانفر خرید پول‌های مجازی مانند این است که مردم ریال خود را به دلار تبدیل کنند و سپس چند کد صفر و یک دریافت کنند. وی ادامه داد که معلوم نیست که سرنوشت این سرمایه چه خواهد شد.

رئیس پلیس فتای ناجا ادامه داد که بانک‌های داخل کشور با حمایت بانک مرکزی می‌توانند پول مجازی تولید کنند. وی تاکید کرد که اگر قرار باشد پول مجازی در کشور تولید شود بانک مرکزی باید بر آن نظارت کند تا سرمایه شهروندان تضمین شود، در غیر اینصورت پلیس اجازه چنین چیزی را نخواهد داد.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر