;
coinex

گوگل اسیستنت در تربیت کودکان به شما کمک می‌کند

ویژگی جدید گوگل اسیستنت (Google Assistant) به نام Pretty Please در کنفرانس توسه دهندگان گوگل IO 2018 معرفی اندروید پی با رابطی جدید مبتنی بر ژست های حرکتی معرفی شد. این دستیار به والدین کمک می‌کند که «لطفا» گفتن را به فرزندان بیاموزند.

ویژگی جدید گوگل اسیستنت یک قابلیت خانواده پسند است که تا پایان سال 2018 در گوگل هوم و سایر دستگاه‌های مجهز به این دستیار مجازی فعال می‌شود. ویژگی Pretty Please تقریبا به قابلیت Magic Word در آمازون الکسا شباهت دارد که به کاربران خود می‌آموزد هنگام درخواست از دستیار مجازی،‌ از کلمه‌ی «لطفا» استفاده کنند.

این ویژگی به صورت انتخابی در گوگل اسیستنت فعال می‌شود. به محض روشن شدن این توانایی، دستیار هوشمند با شنیدن واژه‌ی لطفا در فرمان‌های صوتی، از کاربر تشکر می‌کند و با لحن بهتری به او پاسخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید: سازگاری گوگل اسیستنت با گوگل مپ و سفارش غذا از رستوران!


معاون مدیریت بخش مهندسی گوگل اسیستنت ،‌ اسکات هافمن در این رویداد توضیح داد که تمایل کودکان و جوانان نسبت به استفاده از دستیار هوشمند گوگل بیشتر شده است. گوگل اسیستنت در بازی کردن با بچه‌ها و قصه گفتن توانایی بالایی دارد. آمارها نشان می‌دهند که در دو ماه اخیر، خانواده‌ها بیش از 130 هزار ساعت به قصه‌های این دستیار گوش کرده‌اند.

گوگل امیدوار است که این ویژگی باعث شود تا کاربران هنگام استفاده از گوگل اسیستنت که روز به روز باهوش‌تر می‌شود، رفتار مودبانه‌تری داشته باشند.

این تنها ویژگی جدید در دستیار هوش مصنوعی گوگل نیست. این کمپانی به‌تازگی شش صدای متفاوت را برای افزایش تنوع به این دستیار اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر