;
coinex

عرضه اولین نمایشگرهای هوشمند گوگل در ماه جولای

اولین نمایشگرهای هوشمند گوگل در ماه جولای عرضه خواهند شد. گوگل در جریان رویداد Google I/O 2018 این موضوع را اعلام کرد.

به گزارش تکراتو، نمایشگرهای هوشمند گوگل مبتنی بر گوگل اسیستنت خواهند بود که قرار است در ماه جولای عرضه شوند. نمایشگرهای هوشمند گوگل ، از موضوعات اصلی صحبت‌های سران مانیتن‌ویو در رویداد CES امسال بودند.


بیشتر بخوانید: معرفی اندروید پی با رابطی جدید مبتنی بر ژست های حرکتی


نمایشگرهای هوشمند گوگل

در رویداد  Google I/O 2018گوگل سعی کرد تا اطلاعات بیشتری را در مورد این نمایشگرهای هوشمند عرضه کند.  با وجود این قرار است این محصول با چند ماه تاخیر و در جولای از راه برسد.

در جریان رویداد Google I/O 2018 اطلاعاتی در مورد نمایشگرهای هوشمند گوگل اعلام شد. گوگل همچنین دمویی از دستگاه‌های لنوو را به‌نمایش گذاشت. سران مانتین‌ویو منابعی را برای ساخت نسخه‌ای بصری از این دستیار هوشمند در نظر گرفته اند.

قابلیت های مهم نمایشگرهای هوشمند گوگل

بدون شک باید گفت که یکی از قابلیت‌های کلیدی نمایشگرهای هوشمند گوگل، یوتیوب خواهد بود. سرویسی که عامل جنگ گوگل و آمازون در زمان عرضه‌ی اکو شو بود. گوگل در ادامه سرویس ویدیوی خود را از دستگاه آمازون حذف کرد. همچنین بعد از آن شایعاتی در مورد تلاش آمازون برای ارائه‌ی تجربه‌ای مشابه برای اکو شو مطرح شد.

لازم به ذکر است که در کنار لنوو، JBL، ال‌جی و سونی نیز از برنامه‌های خود برای عرضه‌ی نمایشگرهای هوشمند سخن گفتند. در این بین به نظر می رسد که گوگل طیف گسترده‌‌تری از محصولات را نسبت به Show و Spot آمازون ارائه کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر