;
coinex

بررسی ویژگی ها و امکانات جدید دستیار مجازی گوگل

دستیار مجازی گوگل به امکانات جدیدی مجهز شده است. این دستیار مجازی اولین بار در جریان کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۶ معرفی شد.

به گزارش تکراتو، دستیار مجازی گوگل از زمان ارائه تاکنون دستخوش تغییرات فراوانی بوده است. همچنین مشخص شده که این دستیار مجازی به قابلیت های جدیدی مجهز گشته است.

بررسی ویژگی های جدید دستیار مجازی گوگل

امکان استفاده از قابلیت ها و ویژگی هایی جدید در دستیار مجازی گوگل فراهم شده است. در ادامه به بررسی این قابلیت های جدید می پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

  • استفاده از صداهای جدید و طبیعی

دستیار مجازی گوگل به ۶ لهجه و تون جدید مجهز شده است. خبر جالب اینکه جان لجند نیز در میان گزینه های موجود، قرار دارد.

  • به گفتنHey Google  نیازی نیست

پیش از این لازم بود برای استفاده از دستیار مجازی گوگل مرتبا عبارت Hey Google تکرار شود. اما اکنون دیگر نیازی به تکرار این عبارت نیست و گوگل با معرفی قابلیتی به نام Continued Conversation یا مکالمه مستمر امکانی را فراهم کرده که دیگر نیاز به تکرار این عبارت نباشد.

  • استفاده از اقدامات چندگانه  (Multiple Actions)

دستیار مجازی گوگل به اقدامات چندگانه مجهز شده است. به لطف این ویژگی دستیار مجازی متوجه می شود که چه زمانی یک خواسته باید به بخش های مختلف تقسیم شود و چه زمانی نیازی به این کار نیست.

  • آموزش احترام به کودکان

تشویق کودکان به انجام رفتارها و درخواست های مودبانه ویژگی جدید دستیار مجازی گوگل است. گوگل امکانی را فراهم آورد تا اسیستنت تفاوت میان درخواست های مودبانه و غیرمودبانه کودکان را تشخیص دهد و آنها را برای استفاده از کلمه لطفا تشویق کند.

  • تغییر ظاهر دستیار مجازی

از دیگر تغییراتی که در دستیار مجازی گوگل اعمال شده، بهبود ظاهری آن است. این دستیار مجازی اطلاعات بیشتری را در خود نمایش می دهد و برای نمایشگرهای هوشمند این شرکت و تلفن های همراه بهینه سازی شده است.

  • برقراری ارتباط موثر با کسب و کارها

گوگل اسیستنت قادر است مکالمه های کاملی را با کسب و کارهای مختلف مانند سالن های آرایش یا رستوران ها داشته باشد. این دستیار می تواند میز رزرو کند یا وقت بگیرد.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر