;
coinex

انتشار پیام رسان جدید سنجاب (Squirrel) توسط یاهو

پیام رسان جدید سنجاب (Squirrel) توسط یاهو منتشر شد. هرچند امروزه تعداد پیام رسان ها افزایش یافته اما یاهو نیز می خواهد شانس خود را در این زمینه امتحان کند.

به گزارش تکراتو، یاهو پیام رسان جدید سنجاب (Squirrel) را منتشر کرده است. بزرگترین وجه تمایز پیام رسان Squirrel با سایر پیام رسان های موجود، سازماندهی چت‌ها است.

انتشار پیام رسان جدید سنجاب (Squirrel)

پیام‌رسان یاهو نسخه مدرن چت‌ روم‌های قدیمی است که در آن امکان ساخت اتاق‌هایی با موضوعات مختلف وجود داشت و کاربران می توانستند با هم به گفت و گو بپردازند. همچنین امکان بی صدا کردن و چت خصوصی نیز وجود داشت. در پیام رسان جدید سنجاب (Squirrel) نیز امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها وجود دارد. به نظر می رسد که در پیام رسان جدید Squirrel یاهو قصد دارد توجه کاربران فضای مجازی را به سمت خود جلب کند.

پیام رسان جدید سنجاب (Squirrel) هنوز در سطح جهانی منتشر نشده است و لازم است کاربران برای دانلود و استفاده از آن دعوتنامه دریافت کنند. فعلا مشخص نیست که این پیام رسان موفق خواهد شد یا نه ولی امنیت یک نکته مهم است که بهتر است یاهو آن را مورد توجه قرار دهد. به خصوص به دلیل موضعی که برای سرویس ایمیل یاهو به وجود آمد.

.

منبع: androidauthority

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کد فعال سازی و عضویت
    C61X-SQ5Q

    پاسخ