;
coinex

گوشی شیائومی می 7 به زودی وارد بازار می‌شود

یک پوستر تبلیغاتی جدید از شیائومی در چین منتشر شده است. این پوستر نشان می‌دهد که این گوشی‌ساز چینی می‌خواهد گوشی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) خود را در تاریخ 2 خرداد عرضه کند.

تصویر پوستر مورد نظر در ادامه این خبر ارائه شده است. این تصویر همانند تصاویر پوسترهای تبلیغاتی دیگری است که اغلب توسط سازنده مشهور چینی در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Weibo) منتشر می‌گردد.

همان طور که مشاهده می‌کنید یک عدد هفت انگلیسی بزرگ به همراه یک تاریخ عرضه بر روی پوستر مورد نظر ذکر شده و از این رو می‌توان گفت به احتمال زیاد این دو مشخصه به گوشی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) تعلق دارند. شیائومی در ماه آوریل 2017 (اوایل بهار) از گوشی می 6 خود رونمایی کرد.

این سازنده تصمیم داشت که جانشین این محصول را نیز در ماه آوریل سال میلادی جاری رونمایی کند، اما از آنجایی که گوشی می میکس 2 اس (Mi MIX 2S) خود را چند وقت پیش عرضه کرده بود، محصول جدیدش را در معرض عموم قرار نداد.

گوشی پرچمدار شیائومی می 7 در تاریخ 23 مه وارد بازار می‌شود!

هنوز مشخص نیست که آیا تصویر منتشر شده از پوستر مورد نظر صحت دارد یا خیر؛ اما اگر که این تصویر صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که گوشی شیائومی می 7 در آینده‌ای نزدیک وارد بازار شود، اگرچه که برخی از کاربران احتمال داده بودند که سازنده مشهور چینی این محصول را به دلیل معرفی مدل می میکس 2 اس در اواخر فصل تابستان عرضه کند.

مشخصات گوشی شیائومی می 7

انتظار می‌رود که شیائومی می 7 حاشیه‌های بسیار باریکی داشته باشد و با نمایشگری بزرگ‌تر از نمایشگر مدل می 6 عرضه گردد؛ اما از نظر اندازه فیزیکی با این محصول شباهت‌هایی داشته باشد. علاوه بر این، می‌توان احتمال داد که صفحه نمایش این گوشی هوشمند با نسبت تصویر 18 به 9 ساخته شده باشد.

گفته شده است که این گوشی پرچمدار مانند مدل می میکس 2 اس از یک پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 845 بهره می‌برد و این تراشه با یک رم 6 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 7 نوقا و رابط کاربری MIUI 9 پشتیبانی می‌شود. این احتمال نیز وجود دارد که مدل استاندارد می 7 با یک بدنه فلزی–شیشه‌ای عرضه شود و شیائومی یک مدل خاص از آن را نیز با بدنه فلزی–سرامیکی عرضه کند.

علاوه بر این بعید نیست که سازنده مشهور چینی مدل بزرگ‌تری از این گوشی هوشمند را هم با نام شیائومی می 7 پلاس (Xiaomi Mi 7 Plus) در کنار مدل استاندارد در اختیار کاربرانش بگذارد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر