;
coinex

تصاویری از نسخه‌ی قرمز خیره‌کننده‌ی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (Galaxy S9 Plus) را در تنوع رنگی قرمز عرضه کند. امروز تصاویری از نسخه‌ی قرمز این پرچمداران منتشر شده است.

شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند،‌معمولا چند ماه پس از عرضه‌ی پرچمداران خود، گزینه‌ی رنگی دیگری از آنها را به بازار عرضه می‌کنند. این روند برای افزایش فروش و جلب توجه کاربران بیشتر انجام می‌شود؛ چرا که رنگ‌هایی که در مرحله‌ی دوم راه‌اندازی می‌شوند، خیره‌کننده و جذاب هستند.

اینطور که به نظر می‌رسد، هیچ رنگی جذاب‌تر از قرمز نیست. کمپانی اپل نیز در گذشته، نسخه‌ی قرمز رنگ گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را 6 ماه پس از راه‌اندازی این موبایل‌ها، معرفی کرد. این شرکت همچنین آیفون 8 و 8 پلاس را در رنگ قرمز عرضه کرده است.

سامسونگ نیز نسخه‌ی قرمز رنگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را عرضه کرده است. وان پلاس نیز از دیگر شرکت‌هایی است که وان پلاس 5 تی را در نسخه‌ی محدود قرمز رنگ راه‌اندازی کرد.

سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی قرمز تیره‌ی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را به‌زودی معرفی کند و امیدوار است که این تنوع رنگی بتواند به فروش این دستگاه کمک کند. قبلا تصاویری از این تنوع رنگی در وب‌سایت‌های چینی منتشر شده بود که جذابیت چندانی نداشت؛‌اما تصاویری که امروز توسط افشاگر معروف، IceUniverse منتشر شده،‌حقیقتا خیره‌کننده است.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در رنگ قرمز وارد بازار چین می‌شوند!


علیرغم کیفیت و رزولوشن پایین این تصاویر، به‌خوبی می‌تواند جذابین رنگ قرمز در گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را مشاهده کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که این تنوع رنگی در کدام بازارها عرضه می‌شود؛ اما امیدواریم که همانند سال گذشته، در بازارهای آسیایی نیز توزیع شود.

سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی قرمز تیره‌ی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را به‌زودی معرفی کند و امیدوار است که این تنوع رنگی بتواند به فروش این دستگاه کمک کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر