;
coinex

گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 12 پلاس در چهار رنگ عرضه می‌شود

یکی از منابع خبری گفته است گوشی پیشرفته اچ تی سی یو 12 پلاس در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود و یکی از این رنگ‌ها مات است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط این منبع خبری کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را در سه رنگ مشکی، قرمز و بنفش و یک رنگ مات دیگر خریداری کنند. این منبع خبری همچنین گفته است سازنده مشهور تایوانی در نظر دارد گوشی پرچمدار جدیدش را در دو مدل تک و دو سیمکارته با یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی و نمایشگر 6 اینچی عرضه کند. گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) یک گوشی ارزان نیست اما قیمت بسیار گرانی هم ندارد، از این رو باید منتظر ماند و دید که این محصول با چه قیمتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

طبق اطلاعات موجود فاصله زیادی با زمان رونمایی از گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 12 پلاس باقی نمانده است؛ البته اچ تی سی هم به‌جز عکسی که نشان داد شباهت‌هایی بین این گوشی هوشمند و آیفون وجود دارد، اطلاعات زیادی را به طور رسمی منتشر نکرده است.

در یکی از خبرهای جدید گفته شده بود که گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 12 پلاس با یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی در کشورهای اروپایی عرضه می‌شود. این مطلب با برخی از شایعه‌های قبلی در تضاد است اما به هر حال می‌توان احتمال داد که سازنده مشهور تایوانی گوشی پیشرفته جدیدش را با دو نوع حافظه داخلی در بازارهای مختلف عرضه کند. باید به این نکته نیز اشاره کرد که شرکت ورایزون چندی پیش یک عکس تبلیغاتی را از گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس منتشر کرده بود و گفته بود که این گوشی هوشمند را با یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

مشخصات فنی گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 12 پلاس

مطالبی که تا به امروز در مورد گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس منتشر شده است همگی بر این امر اشاره دارند که این گوشی هوشمند با یک نمایشگر 6 اینچی دارای نسبت تصویر 18 به 9 و پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 845 عرضه می‌شود. با توجه به این دو مشخصه می‌توان گفت که هدف اصلی اچ‌تی‌سی از عرضه گوشی جدیدش رقابت با گوشی زیبای گلکسی اس 9 سامسونگ است. همچنین گفته شده، یو 12 پلاس از یک رم 4 گیگابایتی و باتری 3,500 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

اچ تی سی گوشی پرچمدار یو 11 خود را با کد محافظتی IP67 عرضه کرد از این رو می‌توان گفت محصول جدید این سازنده احتمالا با کد محافظتی IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک مقاوم سازی شده است و از این نظر در رده گوشی‌های زره پوشی مانند گلکسی اس 8 اکتیو قرار می‌گیرد. منابع خبری همچنین گفته‌اند که اچ تی سی یو 12 پلاس از یک دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 12.2 مگاپیکسلی دارای دیافراگم‌های f/1.8 و f/2.6، دوربین دوگانه سلفی و قابلیت اتصالی بلوتوث 5 هم بهره می‌برد. هنوز جزییات بیشتری در مورد دوربین سلفی این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر