;
coinex

شیائومی ردمی اس 2 رونمایی شد: مجهز به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و اندروید 8.1 اوریو!

شیائومی ردمی اس 2 در طول چند هفته اخیر در فضای مجازی بارها و بارها دیده شده بود و در نهایت این گوشی هوشمند به طور رسمی معرفی شد.

اولین مطلبی که باید در مورد این گوشی هوشمند به آن اشاره کنیم این است که بیشتر مطالبی که تا به امروز در مورد مشخصات فنی و سبک طراحی این گوشی منتشر شده بود، صحت داشتند. برای اطلاع بیشتر بد نیست بدانید که شیائومی ردمی اس 2 (Xiaomi Redmi S2) یک گوشی اقتصادی است. این گوشی هوشمند از یک بدنه تمام فلزی و اسکنر اثر انگشت پشتی بهره می‌برد. سازنده مشهور چینی پشت این گوشی هوشمند را نیز با یک دوربین دوگانه اصلی مجهز به فلش LED و لوگوی خود تزیین کرده است. کلیدهای فیزیکی این محصول هم در سمت راست بدنه و پورت سیمکارت آن نیز در سمت چپ بدنه قرار دارد.

مشخصات فنی گوشی میان رده شیائومی ردمی اس 2

این گوشی هوشمند از نظر سبک طراحی تقریبا شبیه به سایر گوشی‌هایی است که توسط سازنده مشهور چینی در سال میلادی جاری وارد بازار شد. ردمی اس 2 از یک نمایشگر 5.99 اینچی اچ دی پلاس با رزولوشن 1440 در 720 پیکسلی، گوشه‌های گرد، حاشیه‌های جانبی باریک و پوشش محافظتی شیشه‌ای 2.5 بعدی بهره می‌برد. شیائومی در ساخت این محصول از یک پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 625، باتری غیرقابل دسترس 3,080 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی دوگانه با یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی دارای اندازه پیکسل 1.25um، دیافراگم f/2.2 و قابلیت فوکوس خودکار تشخیص حالت و یک سنسور 5 مگاپیکسلی ثانویه، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری MIUI 9 استفاده کرده است. ردمی اس 2 می‌تواند به کمک دوربین سلفی خود چهره شما را شناسایی کند و از این طریق یک ویژگی امنیتی را هم در اختیار شما بگذارد با این حال توصیه می‌کنیم که برای حفظ امنیت اطلاعات خود از اسکنر اثر انگشت این محصول استفاده کنید زیرا اطمینان و امنیت بیشتری دارد.

سازنده مشهور چینی در نظر دارد که گوشی دو سیمکارته میان رده جدید خود را در دو مدل با رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و صورتی عرضه کند. این گوشی هوشمند 170 گرمی 160.73 میلی‌متر طول، 77.26 میلی‌متر عرض و 8.1 میلی‌متر ضخامت دارد و یک پورت کارت حافظه میکرو SD و سنسور مادون قرمز را نیز در اختیار شما می‌گذارد.

طبق اطلاعات موجود، شیائومی در نظر دارد که مدل 3 گیگابایتی این محصول را با قیمت 156 دلار و مدل 4 گیگابایتی آن را با قیمت 204 دلار در کشور چین عرضه کند. هنوز مشخص نیست که شیائومی ردمی اس 2 در چه زمانی وارد بازار می‌شود با این حال می‌توان احتمال داد که کاربران در آینده‌ای نزدیک بتوانند این گوشی میان رده زیبا را خریداری کنند.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر