;
coinex

ال جی کیو 7 با پردازشگر هلیو پی 10 و پلت فرم اندروید 8.1 اوریو در گیک بنچ!

اطلاعات یک گوشی جدید ال‌جی با شماره سریال LM-Q710.FG در پایگاه داده‌های گیک‌بنچ ثبت شده است. می‌توان احتمال داد که این محصول ال جی کیو 7 باشد.

اطلاعات ثبت شده ظرفیت رم، نوع پردازشگر و نسخه سیستم عامل این گوشی هوشمند را شامل می‌شوند. طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند از یک رم 4 گیگابایتی، پردازشگر مدیاتک هلیو پی 10 و سیستم عامل اندروید 8.1.0 اوریو بهره می‌برد. صفحه مشخصات ارائه شده توسط گیک‌بنچ نام این گوشی هوشمند را منتشر نکرده است اما از آنجایی که ماه پیش یک گوشی با شماره سریال مشابه توسط سازمان FCC تایید شد، انتظار می‌رود که ال جی کیو 7 (LG Q7) با شماره سریال LM-Q710 به عنوان عضو بعدی خانواده گوشی‌های سری کیو سازنده کره‌ای عرضه شود.

مشخصات ال جی کیو 7

اگر گوشی ثبت شده با شماره سریال LM-Q710 همان ال جی کیو 7 باشد، می‌توان گفت که برخلاف مدل‌های ال جی کیو 6 و ال جی کیو 8 که در سال 2017 با پردازشگرهای کوالکام اسنپدراگون 435 و 820 عرضه شدند، این محصول اولین گوشی هوشمند سری کیو سازنده مشهور کره‌ای به شمار می‌آید که قرار است با یک پردازشگر مدیاتک عرضه شود.

تراشه مدیاتک پی 10 در اواخر سال 2015 میلادی به عنوان یک تراشه میان رده اقتصادی عرضه شد. این پردازنده با فرآیند 28 نانومتری ساخته شده است و از 4 هسته آرم کورتکس ای 53 با حداکثر سرعت کلاک 2.0GHz، چهار هسته کورتکس ای 53 با حداکثر سرعت کلاک 1.2GHz و یک واحد پردازش گرافیکی دو هسته‌ای مالی تی 860 ام پی 2 بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: مقایسه ال جی جی ۷ تین کیو با آیفون X : کدام گوشی پرچمدار را انتخاب کنیم؟


لیست منتشر شده توسط سازمان اف‌سی‌سی از این امر حکایت می‌کند که این گوشی هوشمند مانند مدل ال جی کیو 6 از یک نمایشگر با نسبت تصویر 18 به 9 بهره می‌برد. هنوز هیچ جزییاتی در مورد زمان عرضه این محصول در دسترس نیست. سازنده مشهور کره‌ای گفته است که این گوشی هوشمند را در کنار مدل ال جی جی 7 تین‌کیو (LG G7 ThinQ) در روسیه عرضه می‌کند، به همین دلیل می‌توان گفت که فاصله چندان زیادی با زمان رونمایی از این محصول باقی نمانده است.

ال جی کیو 7

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر