;
coinex

آیفون‌های 2018 یک دلار هم از آیفون X ارزان‌تر نخواهد بود

اپل عادت به ساخت محصولات خوب و گران دارد از این رو نباید انتظار داشت که این برند گوشی‌هایی اقتصادی را عرضه کند. آیفون‌های 2018 هم از این قاعده جدا نیستند!

قیمت گران گوشی آیفون X که دهمین آیفون اپل است، یکی از دلایلی بود که باعث شد این گوشی هوشمند در مراحل ابتدایی عرضه خود فروشی کمتر از حد مورد نظر کوپرتینو داشته باشد. در نتیجه، بسیاری تصور می‌کردند که آیفون‌های 2018 در مقایسه با آیفون X با قیمت بسیار ارزان‌تری عرضه می‌شوند زیرا این افراد فکر می‌کردند بحرانی که در سال 2017 آسمان اپل را ابری کرد، می‌توانست این سازنده را زمین گیر کند؛ به همین دلیل اپل مجبور است که گوشی‌های جدید خود را با قیمت اقتصادی‌تری عرضه سازد.

علیرغم این پیش بینی‌ها اپل اعلام کرده که آیفون X در هر 4 هفته ماه مارس (10 اسفند 96 تا 11 اسفند 97) بیشترین میزان فروش را داشته است و این امر نشان می‌دهد که با وجود منفی بودن انتظارهای کارشناسان، این محصول فروش موفقی داشته است. بنابراین می‌توان گفت که آیفون‌های 2018 با قیمت ارزان‌تری عرضه نخواهند شد.


بیشتر بخوانید: مقایسه ال جی جی ۷ تین کیو با آیفون X : کدام گوشی پرچمدار را انتخاب کنیم؟


خانواده آیفون‌های 2018 سه محصول را شامل می‌شود!

در این بین گزارش‌های منتشر شده توسط سایت خبرگزاری دیجی تایمز (Digitimes) و سایر کارشناسان هم بر این امر اشاره دارند که اپل قیمت گوشی‌های جدیدش را کاهش نمی‌دهد و انتظار دارد سه محصولی که در ماه سپتامبر (10 شهریور تا 9 مهر) در معرض عموم قرار می‌دهد، فروش بسیار بالایی داشته باشند.

گفته شده است که شرکت‌هایTPK و GIS مسئولیت ساخت پنل‌های لمسی سه گوشی جدید اپل را بر عهده دارند. تی‌پی‌کی 40 درصد از این پنل‌ها را تولید می‌کند. ظاهرا مسئولیت ساختن پنل LCD گوشی ارزان اپل را نیز همین دو سازنده بر عهده دارند.

اپل امسال جانشین مدل آیفون X و یک گوشی بزرگ 6.5 اینچی (مدل پلاس) را در قالب دو محصول از سه گوشی جدیدش در اختیار کاربران می‌گذارد. هر سه گوشی به قابلیت تشخیص چهره مجهز هستند و از نظر طراحی به آیفون X شباهت دارند. هنوز هیچ جزییاتی در مورد قیمت‌های گوشی‌های جدید اپل در دسترس نیست. این احتمال وجود دارد که مدل 6.5 اینچی قیمتی گران‌تر از آیفون X داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر