;
coinex

یوتیوب در تلاش برای کاهش اعتیاد کاربران به تماشای ویدیوها

یوتیوب ایده ای جدید برای کاهش اعتیاد کاربران به تماشای ویدیوهای این شبکه اجتماعی دارد. تنظیمات مربوطه برای کاربران اندرویدی در دسترس است.

به گزارش تکراتو، کاربران اندرویدی یوتیوب از این پس قادر خواهند بود تنظیمات این شبکه اجتماعی را به صورت خودکار بر روی یادآوری کاهش تماشای ویدیوها قرار دهند.

گوگل بعنوان شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار و اپلیکیشن کاربردی یوتیوب، در جریان رویداد Google I/O ۲۰۱۸ اعلام کرد که قصد دارد به منظور افزایش سلامت و بهبود کیفیت زندگی کاربران در عصر دیجیتال، قابلیت سلامت دیجیتال یا Digital Wellbeing را به جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود یعنی اندروید P اضافه کند. این ویژگی به کاربران دستگاه های الکترونیکی همچون گوشی های هوشمند این امکان را می‌دهد تا از اعتیاد و استفاده بیش از حد از موبایل و تبلت جلوگیری کنند.


بیشتر بخوانید: ویدیوهای یوتیوب ماهانه ۱.۸ میلیارد بازدید دارند


کاهش اعتیاد کاربران به تماشای ویدیوها

یوتیوب نیز قصد دارد از قابلیت کاهش اعتیاد کاربران به تماشای ویدیوها استفاده کند. در این حالت کاربران می توانند تنظیمات آن را به گونه ای تنظیم کنند که بعد از تماشای ویدیو و گذشت مدت زمان خاصی، هر از گاهی پیغامی مبنی بر هشدار استفاده بیش از اندازه نشان داده شود.

به گفته بسیاری از تحلیلگران، این قابلیت می تواند به آن دسته از کاربرانی که به تماشای بی وقفه ویدیو و محتوای به اشتراک گذاشته شده بر ریو پلتفرم یوتیوب اعتیاد پیدا کرده اند، بسیار کمک کند. پس کاربران یوتیوب قادر خواهند بود با فعالسازی قابلیت یادآوری خودکار فراغت از تماشای ویدیو، از اعتیاد خود به تماشای ویدیوها بکاهند و سلامتی خود را تضمین کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر