;
coinex

دانلود تلگرام طلایی برای کامپیوتر ؛ گول نخورید، تلگرام طلایی نسخه دسکتاپ ندارد!

تلگرام طلایی برای کامپیوتر ، هرگز! تلگرام طلایی یا طلگرام پیشرفته برخلاف آنچه در برخی وب‌سایت‌ها گفته می‌شود، نسخه دسکتاپ ندارد. لطفا مراقب باشید، چنین موضوعاتی حریم شخصی شما را به خطر می‌اندازد. تلگرام طلایی کامپیوتر یا تلگرام طلایی برای دسکتاپ یک جمله اغوا کننده است.

اخیرا در برخی وب‌سایت‌‌های دانلود نرم‌افزار که اعتبار‌ آنها برای تکراتو نامشخص است، مطلبی با عنوان “دانلود تلگرام طلایی برای کامپیوتر” دست به دست می‌شود. حال آنکه نه در وب‌سایت شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن تلگرام طلایی (سرزمین هوشمند) اثری از نسخه دسکتاپ آن است و نه در هیچ یک از وب‌سایت‌های معتبر دانلود نر‌م‌افزار ایرانی.

کمتر از یک هفته پیش در تکراتو، بررسی تلگرام طلایی را با یکدیگر مرور کردیم. آنجا نیز یکی از کاربران از نسخه دسکتاپ تلگرام طلایی پرسیده بود. تلگرام طلایی یا طلگرام پیشرفته به هیچ وجه نسخه دسکتاپ ندارد. این موضوع را در ادامه این نوشتار بررسی می‌کنیم.

دانلود تلگرام طلایی برای کامپیوتر ؛ گول این عبارت را نخورید!

تلگرام طلایی (طلگرام)‌ یک نسخه غیررسمی از پیام‌رسان محبوب تلگرام و با قابلیت‌های درخور توجه است. پس از فیلترشدن تلگرام این نسخه غیررسمی به سرعت در میان کاربران رواج پیدا کرد، به طوری که هم‌اکنون بیش از ۳ میلیون بار نصب فعال از این اپلیکیشن در کافه بازار و بیش از ۱۰۰ هزار مرتبه در سیب‌اپ ثبت شده است.

تلگرام یک سرویس متن باز (Open Source) است؛ به این معنا که به سایر برنامه نویسان اجازه می‌دهد تا با تغییر کدها، کتابخانه‌ها و api نسخه اصلی در کنار تولید اپلیکیشن‌های غیررسمی تلگرام، به برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات نسخه اصلی نیز کمک کنند. تاکنون نسخه‌های غیررسمی زیادی از جمله موبوگرام، تلگرام طلایی و … پدید آمده‌اند. برخی از آنها حتی از بسیاری از پیام‌رسان‌های ایرانی نیز تعداد کاربران بیشتری دارند.

در میان برخی وب‌سایت‌های دانلود نرم‌افزار، مطلبی با تیتر دانلود تلگرام طلایی برای کامپیوتر در حال دست به دست شدن است. حال آنکه تلگرام طلایی اصلا نسخه دسکتاپ ندارد؛ اما داستان از چه قرار است؟

در مطلب مذکور آمده است:

تلگرام طلایی یک تلگرام غیر رسمی پیشرفته فارسی زبان است که توسط برنامه نویس های ایرانی طراحی شده و بصورت رایگان در مارکت های فارسی عرضه شده است. در این پست آموزش کامل نصب تلگرام طلایی برای کامپیوتر بهمراه فایل نصبی رو قرار داده‌ایم که کاملا این نسخه تست شده و به راحتی در تمامی ویندوزها نصب شده است. برای دانلود و دیدن آموزش نصب تلگرام طلایی روی کامپیوتر با سایت ما همراه باشید.

برای نصب مسنجر تلگرام طلایی روی تمامی ویندوز ها باید ابتدا نرم افزار زیر رو دانلود کنید.

دانلود نرم افزار اجرایی مخصوص نصب تلگرام طلایی >>>

بعد دانلود بصورت کامل به راحتی این نرم افزار رو در کامپیوتر خود نصب کنید. دقت کنید که برای نصب این برنامه باید کارت گرافیک خود را آپدیت کنید.

بعد انجام این کارها فایل نصبی تلگرام طلایی برای کامپیوتر رو از لینک زیر دانلود کنید و در یک پوشه یا یک محل کامپیوتر خود کپی کنید.

دانلود فایل نصبی تلگرام طلایی مخصوص کامپیوتر >>> این فایل نیازمند نرم افزار اجرایی بالا میباشد.

دانلود ویدئو آموزشی نصب >>> برای دیدن ویدئو آموزشی باید این ویدئو رو از پایین صفحه خرید کنید.”

تلگرام طلایی برای کامپیوتر
مطلبی که تحت عنوان دانلود تلگرام طلایی برای کامپیوتر در حال پخش شدن در اینترنت است. این تصویر منتشر شده در برخی از وب‌سایت‌های ایرانی است.

در این مطلب که پیوسته در برخی وب‌سایت‌ها در حال کپی شدن است و احتمالا راه خود را به شبکه‌های اجتماعی نیز باز خواهد کرد، برخلاف تیتر جذاب و کاربر پسند‌ش خبری از لینک دانلود نسخه دسکتاپ تلگرام طلایی نیست. در عوض همان‌طور که خواندید با یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای از آموزش نصب تلگرام طلایی بر روی کامپیوتر می‌گوید. این مطلب حتی فقط با در نظر گرفتن “تیتر” خود نیز مصداق بارز فریب مخاطب است.

اما کار به همین‌جا ختم نمی‌شود. در ادامه از کاربر درخواست می‌شود تا “نرم افزار اجرایی مخصوص نصب تلگرام طلایی” را دانلود کند. فایلی با حجم حدود ۳۰۰ مگابایت که دربردارنده نرم‌افزار NOX Player است؛ نرم‌افزاری برای شبیه‌سازی محیط کاربری اندروید در کامپیوتر.

اما خب مشکل کجاست؟ در هیچ کجای مطلب به این موضوع که قرار است محیط اندروید توسط یک نرم‌افزار شبیه سازی شود، اشاره نشده است و از نرم‌افزار اجرایی مخصوص نصب تلگرام طلایی دسکتاپ [!] سخن به میان می‌آید. درواقع یک نرم‌افزار روتین شبیه‌ساز را در ردای نرم‌افزاری برای نصب تلگرام طلایی جا می‌زنند. این موضوع مصداق بارز سوء استفاده از محبوبیت یک اپلیکیشن است. به علاوه مگر فریب کاربر و مخاطب تعریفی غیر از این دارد؟

اما این نمایش مضحک اینجا به پایان نمی‌رسد. در ادامه این مطلب به اصطلاح آموزشی، از کاربر خواسته می‌شود یک ویدیو آموزشی را با هزینه نه چندان زیاد 5000 تومانی دانلود کند تا بدین وسیله طرز استفاده از نرم‌افزار اجرایی [!] به آنها آموزش داده شود. بسیاری از کاربران نیز برای دریافت این آموزش که به سادگی می‌توان آن را با سرچی ساده پیدا کرد (منتهی اگر کاربر نام نرم‌افزار را بداند)، فایل آموزشی را خریداری کرده‌اند.

نکته امنیتی دیگری که باید به آن اشاره کرد، این است که فایل نرم‌افزار Nox Player از وب‌سایت رسمی این برنامه دانلود نمی‌شود و این احتمال را نمی‌توان رد کرد که ممکن است فایل دانلود شده حاوی بدافزار‌ها، جاسوس‌افزارها و یا ویروس‌های مخرب باشد. بنابراین تکراتو با تاکید بر اینکه تلگرام طلایی هیچ‌گونه نسخه دسکتاپی ندارد، پیشنهاد می‌کند از ورود و دریافت هرگونه فایل از این‌وبسایت‌ها و نمونه‌های مشابه آنها پرهیز کنید.

سرچ کردن عبارت‌هایی از قبیل دانلود تلگرام طلایی کامپیوتر یا دانلود تلگرام طلایی برای دسکتاپ در موتورهای جستجو شما را به نتایج درستی نخواهد رساند. نسخه طلگرام پیشرفته کامپیوتر وجود ندارد.

این مطلب در وب‌سایت‌هایی غیرمعتبری نظیر Pipgame.net و moondl.com منتشر شده است. به نظر نمی‌رسد صاحبان این قبیل وب‌سایت‌ها درک درستی از مفهوم مخاطب و ارائه خدمات داشته باشند.

در واقع دانلود تلگرام طلایی کامپیوتر یک جمله اغوا کننده است. هیچ نسخه‌ای از تلگرام طلایی کامپیوتر وجود ندارد و شما فقط یک مدل شبیه سازی شده برای آن دریافت خواهید کرد.

از سوی دیگر هنوز امنیت تلگرام طلایی در هاله ای از ابهام قرار دارد. آذری جهرمی به تازگی اعلام کرده است که امنیت تلگرام‌های ایرانی مورد تایید نیست.

وقتی امنیت نسخه اصلی این پیام رسان هنوز مورد تایید قرار نگرفته است، چگونه می‌توان به نسخه شبیه سازی شده محیط اندروید در کامپیوتر آن اعتماد کرد. دانلود تلگرام طلایی برای کامپیوتر یا دانلود طلاگرام دسکتاپ بیشتر شبیه به یک شوخی می‌ماند.

همه آنچه گفته شد نمونه‌ای از سوء استفاده از جو موجود در راستای منافع فردی بود. بی‌راهه نرفتیم اگر همه این موارد را به فیلترینگ تلگرام نسبت دهیم، فیلترینگی که نه تنها تاکنون ره به جایی نبرده‌، بلکه فضا را برای سوء استفاده‌های این‌ چنینی نیز مهیا کرده است.

اگر قصد دیلیت اکانت تلگرام طلایی را نیز دارید می‌توانید با مراجعه به این لینک از شیوه اجرایی آن مطلع شوید و در پایان باز هم به خاطر داشته باشید که نسخه تلگرام طلایی کامپیوتر وجود خارجی ندارد.

اخبار اپلیکیشن را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید ‌:

.

منبع : Techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (21 نظر)

    سلام، اقا نسخه های ویندوزش هم منشتر شده، هم برای هاتگرام و هم برای تلگرام طلایی
    من که استفاده میکنم خوب هست کار راه بندازه.
    اینم لینک هاش ‌:
    talagram.me
    hotgram.me

    پاسخ

    این شماره منه 09149609566 من زیاد وارد نیستم منو راهنمایی کنید گوشیم شکسته تو کامپیوتر هم نمیتونم بیام تلگرام یه نسخه بدید تا منم نصب کنم گناه دارم ها ضمنا اگه میشه اینجا جواب بدین ایمل هموارد نیستم

    پاسخ

    berrergram.io تلگرام رایانه پیشرفته خارجی

    پاسخ

    بسیار عالی بود ممنون.
    آیا میشه دو اکانت مختلف تلگرام بر روی یک گوشی نصب کرد؟

    پاسخ

    من نمی دونم چتوری دانلودش کنم

    پاسخ

    سلام میخوام روی لب تاب تلگرام نصب کنم چه فیلتر شکنی نصب کنم اگر لینک دانلود بذارید ممنون میشم

    پاسخ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    با تشکر فراوان از اطلاع رسانی شما عزیزان.
    ممنون از بچه های تکراتو…

    پاسخ

    ممنون خدا خیرتون بده

    پاسخ

    سلام خسته نباشید .من فایلی رو ک گفتید دانلود کردم ولی حالا ک میخوام نصبش کنم ارور میزنه میشه لطفا کمکم کنید ک چکار کنم ممنون

    پاسخ

    با سلام و احترام
    یک سوال داشتم:چگونه تلگرام طلایی را روی pc نصب کنم.
    لطفا زود جواب مرا بدهید یا تلگرام را روی ایمیل بفرستید.
    با تشکر

    پاسخ

    این نرم افزارها رصد میشه توسط ارگان های دولتی ، اگر قراره چیزی به نام تلگرام فیلتر بشه پس هر نسخه ای از تلگرام باید فیلتر بشه (طلایی ، هاتگرام و …) فیلتر نشدن این دو نشون میده به عمد باز هستند تا کاربران رصد بشن

    پاسخ

    ممنون از شما و تلنگرتون ولی وقتی مملکت ما برای ما ارزش قائل نیست و حق انتخاب رو از ما میگیره ناچارا به سمت برنامه هایی میریم که به قیمت از دست رفتن اطلاعات شخصیمون تموم بشه ! و به شخصه به نظر من مسئول هر اتفاق ناخوشایندی در این زمینه مسلما دولت و مملکتیه که مردمش رو حساب آدم نمیکنه . مسئولینی خودخواه !

    پاسخ

    سلام…سپاس بابت این اطلاع رسانی بجا و مهم…من متاسفانه قبل از اینکه مطالب سایت شمارو بخونم در گیر همین تبلیغات بی اساس بودم که البته راه به جایی نبرد از طرفی من روی تلگرامم کلی ‍‍pdf و video آموزشی مربوط به درس و شغلم دارم که در حال حاضر با این تصمیم بی منطق فیلترینگ دسترسی بهشون برام مقدور نیست از طرفی هم فرمودید که تلگرام طلایی نسخه ویندوز نداره برای حل مشکل من شما راهکاری ندارید؟ ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ

    سلام
    دمتون گرم………………………..عالی بود
    ای کاش بقیه سایتها هم همینطور حرفه ای عمل میکردند.

    پاسخ

    هرچی گشتم برنامه دانلودیش برای کامپیوتر نیست ممنون میشم راهنمایی کنید
    تلگرامی میخوام که بدون فیلترشکن باز بشه و تلگرام قبلی رو هم برام بیاره بالا
    نصف زیادی از کارام تو تلگرام قبلیمه

    پاسخ

    لطفا یه فیلترشکن برا نسخه اندروید2.3.6معرفی کنید باتشکر

    پاسخ

    خب الان چی نصب کنیم؟ من فیلتر شکن هم ندارم؟ بر روی ویندوز

    پاسخ

    آیا نسخه هاتگرام که برای ویندوزه معتبره؟

    پاسخ

    مطلبتون عالیه همین حالا در حال سرچ کردن فایل اجرایی بودم که برم بخرمش.
    دستتون طلا، خدا خیرتون بده

    پاسخ