;
coinex

آیفون اس ای 2018 تا پایان شهریور ماه معرفی می‌شود

روز گذشته رندرهایی از گوشی آیفون اس ای 2018 (iPhone SE 2018) توسط یک تولیدکننده‌ی لوازم جانبی منتشر شد. امروز نیز اخبار جدیدی از تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند به گوش می‌رسد.

به گزارش بسیاری از تولیدکنندگان لوازم جانبی، کمپانی اپل هنوز هم پروسه‌ی ساخت گوشی آیفون اس ای 2018 که احتمالا با نام آیفون اس ای 2 معرفی می‌شود را آغاز نکرده است. این بدان معناست که این موبایل تا پایان نیمه‌ی اول سال 2018، رونمایی نخواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اپل، هنوز تصمیم نگرفته که آیفون اس ای 2018 را به دوربین TrueDepth، ناچ نمایشگر،‌ صفحه نمایش بدون حاشیه و فیس آیدی مجهز کند یا خیر. این شرکت می‌تواند سبک طراحی مشابه با آیفون اس ای قدیمی را در این گوشی نیز تکرار کند؛ سبکی که به گوشی آیفون 5 اس شباهت داشت. انتخاب دیگری که اپل در طراحی آیفون اس ای مدل 2018 پیش رو دارد، صفحه نمایش 6 اینچی است. در هر صورت، گفته می‌شود که این دستگاه از پنل پشتی شیشه‌ای برخوردار می‌شود تا بتواند از شارژ وایرلس یا بی‌سیم پشتیبانی کند.


بیشتر بخوانید: آیفون اس ای ۲ با پردازنده‌ی A10 فیوژن به زودی معرفی می‌شود


تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، درواقع محافظ صفحه نمایش آیفون اس ای 2018 را نشان می‌دهد که توسط تولیدکننده‌ی لوازم جانبی منتشر شده است.

یکی از تولیدکنندگان منابع شیشه مدعی شده که اپل، سه نوع محتلف شیشه را برای تولید این محصول انتخاب خواهد کرد. احتمالا نمایشگر آیفون SE 2018 به ناچ مجهز می‌شود. هفته‌ی گذشته تصویری از این طراحی در وب‌سایت چینی ویبو منتشر شده بود که طراحی این پنتل نمایشگر را نشان می‌داد. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، درواقع محافظ صفحه نمایش آیفون اس ای 2018 را نشان می‌دهد که توسط تولیدکننده‌ی لوازم جانبی منتشر شده است.

اخباری که از چین به گوش می‌رسند، مدعی هستند که آیفون اس ای 2018 همراه با آیفون Xs،‌ آیفون Xs Plus و آیفون 9 در شهریور ماه معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر