;
coinex

پروژه سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول رونمایی شد

پروژه سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول با حضور وزیر ارتباطات رونمایی شد. این پروژه بزرگ‌ترین طرح در صنعت فناوری اطلاعات کشور است.

به گزارش تکراتو، حمید فرهنگ، مدیر عامل همراه اول به افتتاح پروژه CRM-CBS اشاره کرده و اعلام نموده که پروژه سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول بزرگ‌ترین طرح در صنعت فناوری اطلاعات کشور است. به گفته وی با استفاده از این طرح امکان ارائه سرویس به کسب و کارهای نوپا وجود دارد.

همچنین حل مشکلات احتمالی درباره صیانت از خدمات مشترکین و یکپارچه‌سازی خدمات نیز امکان پذیر است.

رونمایی از پروژه سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

فرهنگ به نام‌گذاری سال جاری که حمایت از کالای ایرانی است اشاره کرد و اظهار نمود که ۷۵ درصد خریدها، سرویس‌ها و تجهیزات آنها از منابع داخلی تامین می‌شود و ۲۵ درصد باقی‌مانده به دلیل کمبود امکانات این حوزه است که قرار است به مرور کامل شوند.

فرهنگ در مورد تعداد مشترکان همراه اول نیز اعلام نمود که تا کنون بیش از ۹۶ میلیون سیم‌کارت همراه اول واگذار شده که از این تعداد ۵۹ میلیون فعال هستند. البته سال گذشته ۹.۵ میلیون مشترک جدید و ۴۹۱ هزار مشترک دائمی به همراه اول افزوده شدند.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر