;
coinex

با سرعت اینترنت گلکسی اس 9 سامسونگ به اوج برسید: سریع‌ترین سرعت نت

یک موسسه تحقیقاتی به نام اوکلا گفته است که سرعت اینترنت گلکسی اس 9 (Galaxy S9)، این گوشی هوشمند را نسبت به هر محصول دیگری برتر جلوه می‌دهد.

نتایج جدیدترین تست سرعت انجام شده توسط موسسه اوکلا (Ookla) از این امر حکایت می‌کنند که سرعت گوشی‌های پرچمدار جدید سازنده مشهور کره‌ای در زمینه دانلود و پخش یک محتوا، 42 درصد بیشتر از سرعت سایر گوشی‌های پرچمدار موجود در جهان است. ظاهرا علت این برتری مودم CAT 18 4G LTE به کار رفته در گلکسی اس 9 است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط موسسه اوکلا این مودم می‌تواند تا حداکثر سرعت 1.2Gbps را پشتیبانی کند.


بیشتر بخوانید: تصاویری از نسخه‌ی قرمز خیره‌کننده‌ی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس منتشر شد


کارایی سرعت اینترنت گلکسی اس 9 سامسونگ

سرعت اینترنت گلکسی اس 9 شما را قادر می‌سازد تا 8 گیگابایت محتوا را در مدت زمانی در حدود 26 دقیقه دانلود کنید. از این رو می‌توان گفت که این گوشی هوشمند نسبت به آیفون X اپل یک سریال 8 گیگابایتی را در حدود 10 دقیقه سریع‌تر در اختیار شما می‌گذارد. نتایج تحقیقات موسسه اوکلا در زمینه سرعت اینترنت گلکسی اس 9 ادعاهای قبلی سامسونگ را در رابطه با کارایی گوشی‌های پرچمدار جدید این سازنده در این مورد تایید می‌کند. این ادعاها توسط شرکت تی موبایل (T-Mobile) هم تایید شده بود. این شرکت توانست در ماه مارس، رکورد سرعت اینترنت جدیدی را با گوشی‌های سری گلکسی اس 9 سامسونگ ثبت کند به همین دلیل در یک مصاحبه خبری گفته بود که کاربرانی که به دنبال حداکثر سرعت اینترنت بی سیم هستند باید گلکسی اس 9 یا برادر بزرگ‌ترش را خریداری کنند.

منابع خبری گفته‌اند که سامسونگ می‌خواهد گلکسی اس 10 خود را با سرعت اینترنت 5 جی در اختیار کاربرانش بگذارد. حال باید منتظر ماند و دید که این محصول تا چه حدی نسبت به مدل اس 9 در زمینه ارائه سرعت اینترنت بیشتر برتری دارد.

سامسونگ در تاریخ 25 اردیبهشت (15 مه) تولد دو ماهگی گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را جشن می‌گیرد. این سازنده اخیرا گفته که از میزان فروش اولیه گوشی‌های جدیدش رضایت دارد اما رقم دقیقی را در این رابطه منتشر نکرده است. گلکسی اس 9 (پلاس) علاوه بر داشتن جدیدترین پردازشگرهای کوالکام و اگزینوس و بالاترین سرعت اینترنت گوشی همراه، از دوربین‌های بسیار خوبی هم بهره می‌برند. لنزهای به کار رفته در دوربین این گوشی هوشمند به فناوری دیافراگم متغیر مجهز هستند و به همین دلیل می‌توانند در هر نوع شرایط نوری عکس‌های بسیار خوبی بگیرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر