;
coinex

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در دو رنگ جدید و خیره‌کننده عرضه می‌شوند

هفته‌ی گذشته، گوشی‌های گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) در رنگ قرمز تیره در بازار چین عرضه شدند. سامسونگ اینبار قصد دارد تنوع رنگی طلایی درخشان را به صورت جهانی عرضه کند.

نسخه‌ی قرمز تیره با تراکم رنگ غنی و همخوانی دقیق با ماژول دوربین، به یکی از بهترین گزینه‌های رنگی گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس تبدیل شده است. سامسونگ درباره‌ی تنوع رنگی طلایی درخشان نیز گفته است که بدنه‌ی این گوشی‌ها با صیقل براق ساتن همراه می‌شود که درخشش خاصی را ایجاد می‌کند.

سامسونگ مدعی شده که تنوع رنگی طلایی، ‌حس آرامش و تحرک را به صورت همزمان به کاربر القا می‌کند. این کمپانی با هدف ایجاد گوشی‌های شیک و مد روز، این تنوع رنگی را طراحی کرده است.

رنگ قرمز تیره‌ی گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از اواسط خرداد ماه در کره و چین راه‌اندازی می‌شود. تنوع رنگی طلایی نیز تا پایان خرداد ماه در برخی بازارها مثل استرالیا، شیلی، آلمان، هنگ‌کنگ، کره، مکزیک، روسیه، ‌اسپانیا، تایوان،‌ امارات و ویتنام عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: با سرعت اینترنت گلکسی اس ۹ سامسونگ به اوج برسید: سریع‌ترین سرعت نت


سامسونگ همچنین پشتیبانی از ARCore را برای گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر کرده است. خبرگزاری 9to5Google اعلام کرده است که کاربران این گوشی‌های هوشمند می‌توانند اپلیکیشن ARCore را از پلی استور دانلود کنند و از برنامه‌های سازگار با واقعیت افزوده لذت ببرند.

با راه‌اندازی دو گزینه‌ی رنگی جدید، تعداد رنگ‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به 6 می‌رسد؛‌ این گوشی‌ها در رنگ‌های طلایی درخشان، قرمز تیره، مشکی، خاکستری، ‌آبی و بنفش در دسترس قرار دارند. این رنگ‌ها تا دو ماه آینده در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر