;
coinex

شرکت Securus که در زمینه ردیابی موبایل ها فعالیت می کرد هک شد

شرکت Securus که در زمینه ردیابی موبایل ها فعالیت می کرد، هک شد. این شرکت خود به پلیس آمریکا برای ردیابی موبایل ها کمک می‌کرد.

به گزارش تکراتو، شرکت Securus که در زمینه ردیابی موبایل ها فعالیت می کند و با پلیس آمریکا در ارتباط است توسط یک هکر ناشناس هک شده و از این طریق اطلاعات مهمی در دسترس افراد غیرمجاز قرار گرفته است.

هک اطلاعات کاربران شرکت Securus

یک هکر بی نام و نشان اطلاعاتی از شرکت Securus در اختیار وبسایت Motherboard قرار داده است. این اطلاعات شامل نام کاربری و رمز عبور شدیدا غیر ایمن هزاران مشتری این شرکت است که البته بیشتر آنها افسران پلیس هستند.

در این زمینه نگرانی هایی وجود دارد زیرا هر کسی می تواند با به دست آوردن این اطلاعات، به لوکیشن هر یک از تلفن‌های همراه ردیابی شده توسط شرکت Securus دست پیدا کند. این هکر همچنین چندین فایل داخلی این شرکت را که اوراقی با برچسب پلیس هستند را نیز، پیدا کرده که شامل ۲۸۰۰ نام کاربری، آدرس ایمیل، شماره موبایل، رمز عبور درهم و سوالات امنیتی مختلف است.

این اطلاعات مربط به سال ۲۰۱۱ به بعد است و شامل اطلاعات کلانتری‌ها و پلیس‌های شهری مناطقی چون مینیاپولیس، فونیکس، ایندیانا پولیس و دیگر نقاط است. شرکت Securus خود تاکنون در مورد این مسئله و هک صورت چیزی نگفته و سکوت کرده است.

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر