;
coinex

برچسب قیمتی گلکسی جی 6 و گلکسی ای 6 پلاس قبل از رونمایی رسمی فاش شد

تصاویری از جعبه‌های گلکسی جی 6 (Galaxy J6) و گلکسی ای 6 پلاس (+Galaxy A6) به همراه جزئیاتی از برچسب قیمتی آنها قبل از رونمایی رسمی منتشر شد.

کمپانی سامسونگ به‌طور معمول، گوشی‌هایی از دو سری مختلف را در یک رویداد و به صورت همزمان، رونمایی نمی‌کند؛ اما اینطور که به نظر می‌رسد، اینبار قصد دارد سنت همیشگی را کنار بگذارد. این شرکت بزرگ کره‌ای، دعوتنامه‌های رسمی رویدادی که 31 اردیبهشت (21 می) برگزار می شود را ارسال کرده و قصد دارد از گوشی‌هایی با نمایشگر اینفینیتی دیسپلی رونمایی کند. گفته می‌شود گوشی‌های گلکسی جی 6 و گلکسی ای 6 پلاس در این رویداد معرفی خواهند شد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که گلکسی ای 6 نیز بخشی از رویداد رونمایی باشد. این دستگاه که به‌تازگی بسته‌ی آپدیت امنیتی ماه می را دریافت کرده، هنوز در بازار هند کار خود را آغاز نکرده است؛ بنابراین اطلاعاتی درباره‌ی قسمت این دستگاه فاش نشده است.

رونمایی از گلکسی جی 6 و گلکسی ای 6 پلاس در هند

گلکسی جی 6 با قیمت اولیه‌ی 12.990 روپیه (190 دلار) به فروش می‌شود؛ این قیمت برای مدل رم 3 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. مدل رم 4 گیگابایتی این دستگاه با قیمت 15.990 روپیه (235 دلار) عرضه خواهد شد. جعبه‌های گلکسی جی 6، قیمت فروش بالاتر 14990 روپیه را نشان می‌دهند. اگر این جعبه‌ی یک نسخه‌ی استاندارد باشد، پس قیمت بازار 12.990 روپیه کاملا منطقی خواهد بود.

قیمت در نظر گرفته شده برای گلکسی ای 6 پلاس نیز 28.000 روپیه است. با توجه به رقیبان این دستگاه در بازار، این برچسب قیمتی کمی بالا به نظر می‌رسد؛ هرچند که ویژگی‌هایی مثل دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، دالبی اتم، سامسونگ پی و نمایشگر اینفینیتی دیسپلی می‌تواند نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.


بیشتر بخوانید: رندرهای رسمی گلکسی جی ۶ و برخی مشخصات آن فاش شد


رونمایی از گلکسی جی 6 و گلکسی ای 6 پلاس در هند

مشخصات گلکسی جی 6

این گوشی هوشمند از نمایشگر 5.6 اینچی سوپر آمولد با شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D برخوردار شده که در نسبت ابعاد 18:9 ساخته شده است. یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 با قدرت پردازش 1.6 گیگاهرتز همراه با پردازنده گرافیکی Mali T830، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. این دستگاه در دو مدل حافظه‌ی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود.

جی 6 از نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. این موبایل هوشمند به دوربین اصلی 16 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و فلاش LED مجزا مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات جی 6 می‌توان به اندروید 8.0 اوریو، رابط کاربری سامسونگ و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

مشخصات گلکسی ای 6 پلاس

ای 6 پلاس به نمایشگر 6 اینچی فول اچی‌دی پلاس مجهز شده است. این دستگاه از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 450 بهره می‌برد و در دو نسخه‌ی رم 3 و 4 گیگابایتی با حافظه ی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. گفته می‌شود این موبایل با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

اخبار منتشر شده از وب‌سایت سامسونگ حاکی از آن هستند که گلکسی جی 6، تنها یک روز پس از رونمایی، عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که فروش گلکسی ای 6 پلاس نیز به زودی آغاز می‌شود و احتمالا، یک روز پس از رونمایی، به فروش خواهد رسید. در حال حاضر، هیچ‌کدام از این اخبار تایید نشده‌اند و باید تا فردا برای انتشار اخبار جدیدتر منتظر بمانیم.

برچسب قیمتی گلکسی جی 6 و گلکسی ای 6 پلاس قبل از رونمایی رسمی فاش شد

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر