;
coinex

تگ کردن در جیمیل ؛ تغییرات جیمیل در نسخه جدید

قابلیت تگ کردن (@mention) در جیمیل یک ویژگی جدید است که کاربران می توانند در نسخه جدید این برنامه از آن استفاده کنند.

به گزارش تکراتو، کاربران از طریق قابلیت جدید mention می توانند افراد دیگر را تگ کنند. گوگل تغییرات زیادی در جیمیل (Gmail) اعمال کرده است و خود نیز در کنفرانس گوگل I/O سال 2018 به آنها اشاره کرد. تگ کردن در جیمیل یک قابلیت جدید است که از طریق آن کاربران به راحتی قادر به تگ کردن نام‌ها خواهند بود.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی نسخه وب جیمیل به زودی؛ ارائه ویژگی هایی جدید!


قابلیت جدید تگ کردن در جیمیل

با استفاده از تگ کردن نام‌ها در زمان صرفه‌جویی می‌شود و می‌توان به جای اینکه به قسمت دریافت کننده ایمیل رفت و ایمیل فرد دریافت کننده را تایپ نمود یا آن را در فهرست دریافت کنندگان پیدا کرد،‌ به‌راحتی با استفاده از روش تگ کردن برای وی ایمیل ارسال کرد. البته این ویژگی جدید فعلا در سیستم‌عامل اندروید و iOS جیمیل قابل استفاده نیست ولی نسخه وب جیمیل به این قابلیت جدید مجهز شده است.

جیمیل همچنین چندین ویژگی مفید مبتنی بر هوش مصنوعی نیز در اختیار کاربران قرار داده که جدیدترین آنهاNudge است. جیمیل از طریق این ویژگی به شما هشدار می دهد که پیام های دریافتی خود را که فراموش کرده اید چک کنید، بررسی نمایید.

همچنین از طریق این ویژگی می توان زمان و تاریخ مشخصی برای ایمیل‌های خاص تنظیم کرد تا مجددا در صندوق ورودی نشان داده شوند. پس با استفاده از این ویژگی امکان از دست رفتن پیام ها وجود ندارد. این ویژگی با کمک هوش مصنوعی طراحی شده است.

این ویژگی در گوشه‌ی سمت راست و بالای صفحه به کاربر نشان داده می شود و به صورت پیش فرض فعال است. امکان غیرفعال کردن آن به صورت دستی امکان پذیر است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gadgetsnow

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر