;
coinex

شیائومی از برگزاری کنفرانس شنژن تا پایان ماه می خبر داده است

کمپانی شیائومی اعلام کرده است که کنفرانس شنژن تا پایان ماه می برگزار می‌شود؛ این رویداد میزبان بسیاری از محصولات جدید کمپانی شیائومی خواهد بود.  

شیائومی ‌به‌تازگی اخبار مبنی بر برگزاری یک رویداد رونمایی در چین را تایید کرده است. مدیرعامل این شرکت، لی جون اخیرا اعلام کرد که انواع مختلفی از محصولات جدید شیائومی در این رویداد معرفی می‌شوند. البته تاریخ دقیق این رویداد مشخص نشده است.

گزارش‌هایی که طی چند روز گذشته به گوش رسیدند، از برگزاری یک رویداد در 10 خرداد ماه (31 می) خبر داده‌اند. مدیرعامل شیائومی نیز اعلام کرده است که رویداد رونمایی در شنژن چین و تا پایان ماه می برگزار می‌شود. با این اوصاف می‌توان انتظار داشت که این رویداد در آخرین روز از ماه می برگزار شود.

به‌تازگی تصویری از یک اسکرین شات در فضای آنلان فاش شده است که از فروش بلیط‌های این رویداد توسط شیائومی خبر می‌دهد. بلیط‌های این رویداد که در 10 خرداد ماه برگزار می‌شود، با قیمت 799 یوان (125 دلار) و 1999 یوان (314 دلار) به فروش رسیده‌اند.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۸ به تکنولوژی تشخیص چهره‌ی سه بعدی مجهز می‌شود


کنفرانس شنژن که گفته می‌شود بزرگ‌ترین رویداد شیائومی در سال 2018 است، میزبان بیش از 5000 نفر خواهد بود. شیائومی در این رویداد از چندین محصول جدید رونمایی می‌کند که از میان آنها می‌توان به گوشی هوشمند شیائومی Mi 8th Anniversary Edition (نسخه‌ی هشتمین سالگرد) اشاره کرد.

این احتمال وجود دارد که شیائومی می 7  و ردیاب تناسب اندام می بند 3 (Mi Band 3) نیز در همین رویداد معرفی شوند. با توجه به اینکه شیائومی می مکس 2 در ماه می سال گذشته رونمایی شده بود، گفته می‌شود که شیائومی می مکس 3 نیز در همین رویداد معرفی شود.

مشخصات شیائومی می 7

شیائومی می 7 از نمایشگر 5.65 اینچی فول اچ‌دی پلاس، دوربین دوگانه با دو لنز 16 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع برخوردار خواهد شد. شیائومی اعلام کرده است که این دستگاه به اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز می‌شود.

نام گوشی نسخه‌ی هشتمین سالگرد نیز در برخی منابع چینی فاش شده است. گفته می‌شود که این دستگاه درواقع، نسخه‌ی تغییرنام یافته‌ی می 7 پلاس خواهد بود. البته این گزارش‌ها تایید نشده‌اند و باید تا زمان برگزاری کنفرانس شنژن منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر