;
coinex

تصویری از پنل اصلی شیائومی می 8 در فضای آنلاین منتشر شد

شیائومی اعلام کرده است که قصد دارد رویداد بزرگی را در پایان ماه می (10 خرداد) برگزار کند؛ گفته می‌شود در این رویداد از گوشی شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) رونمایی خواهد شد.

گوشی شیائومی می 8 که با عنوان Mi 8th Anniversary معرفی می‌شود، نسخه‌ی ویژه‌ی هشتمین سالگرد این گوشی هوشمند خواهد بود. شایعات حاکی از آن هستند که این موبایل هوشمند، اولین دستگاه اندرویدی است که به ویژگی تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی مجهز خواهد شد.

به‌تازگی تصاویری از پنل اصلی شیائومی می 8 منتشر شده که طراحی ناچ نمایشگر را به نمایش می‌گذارد. این تصاویر نشان می‌دهند که می 8 از ناچ نمایشگر با ماژول نور 3D که قابلیت اسکن سه بعدی چهره‌ را امکان‌پذیر می‌کند، برخوردار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: شیائومی از برگزاری کنفرانس شنژن تا پایان ماه می خبر داده است


این ناچ تقریبا بزرگ که در قسمت بالایی پنل دیده می‌شود، با تصاویر قبلی که از ماژول اسکن سه بعدی چهره‌ی شیائومی می 8 منتشر شده بود، مطابقت دارد.

این ناچ تقریبا بزرگ که در قسمت بالایی پنل دیده می‌شود، با تصاویر قبلی که از ماژول اسکن سه بعدی چهره‌ی شیائومی می 8 منتشر شده بود، مطابقت دارد. ناچ نمایشگر می 8 نیز همانند آیفون X به قسمت‌های مختلفی مجهز شده است که از میان آنها می‌توان به دوربین سلفی، قسمت گوشی، سنسور مجاورت، سنسور محیطی، لنزهای مادون قرمز و غیره اشاره کرد. تعدد این ویژگی‌ها باعث شده تا ناچ نمایشگر این موبایل، کمی بزرگ‌تر از حد معمول باشد.

لازم به ذکر است که تمامی گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار که به قابلیت اسکن چهره مجهز هستند، از اسکن 2D پشتیبانی می‌کنند. این گوشی‌ها می‌توانند چهره‌ی کاربر را در نور کامل شناسایی کرده و قفل دستگاه را باز کنند؛ اما توانایی شناسایی چهره در نور اندک را ندارند. به همین دلیل نیز اسکن دو بعدی به اندازه‌ی اسکن سه بعدی دقیق نیست. همانطور که در بالا اشاره شد، شیائومی می 8 می‌تواند اولین گوشی هوشمند اندرویدی باشد که همانند آیفون X به اسکن سه بعدی چهره مجهز می‌شود.

تصویر بالا نمایی از دو پنل نمایشگر مجهز به ناچ را نمایش می‌دهد که احتمالا پرچمداران جدید شیائومی خواهند بود. پنلی که در سمت چپ مشاهده می‌کنید، احتمالا پنل شیائومی می 8 خواهد بو

تصویر بالا نمایی از دو پنل نمایشگر مجهز به ناچ را نمایش می‌دهد که احتمالا پرچمداران جدید شیائومی خواهند بود. پنلی که در سمت چپ مشاهده می‌کنید، احتمالا پنل شیائومی می 8 خواهد بود؛‌ در حالیکه پنل سمت راستی، کمی کوچک‌تر بوده و گفته می‌شود برای گوشی شیائومی می 7 در نظر گرفته شده است.

کنفرانس شنژن شیائومی در 10 خرداد ماه (31 می) برگزار می‌شود. بنابراین، اطلاعات بیشتر در این رویداد منتشر خواهد شد. برخی شایعات مدعی هستند که شیائومی می مکس 3 نیز در همین رویداد معرفی می‌شود. هرچند که مدیرعامل شیائومی،‌ لی جون از راه‌اندازی این دستگاه در ماه جولای (تیر) خبر داده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر