;
coinex

نحوه فعال کردن اسکنر بدافزار در مرورگر کروم

بهتر است با نحوه فعال کردن اسکنر بدافزار در مرورگر کروم آشنا شوید زیرا بسیاری از بدافزارهای از آسیب پذیری مرورگرها استفاده می کنند.

به گزارش تکراتو، امروزه بدافزارهای خطرناک در تلاشند تا با سواستفاده از آسیب پذیری های مرورگرهای اینترنتی به رایانه های شخصی نفوذ کنند و اطلاعات کاربران را سرقت کنند.

فعال کردن اسکنر بدافزار در مرورگر کروم

نسخه ای از مرورگر کروم که برای نصب بر روی سیستم عامل ویندوز طراحی شده خود مجهز به یک اسکنر بدافزار به نام کلین آپ است. این نرم افزار در زمان استفاده از مرورگر کروم فعال می شود و به اسکن کردن محتوای وب سایت ها برای جلوگیری از نفوذ بدافزارها می پردازد.

اما اگر کاربری قصد افزایش امنیت را داشته باشد می تواند به طور دستی نیز اقدام به فعال کردن اسکنر بدافزار در مرورگر کروم نماید. برای فعال کردن اسکنر ابتدا باید در بخش آدرس، عبارت chrome://settings/cleanup  را وارد کرد. در ادامه در بخش تنظیمات گزینه Reset and  clean up  و سپس Clean up computer  را انتخاب کرد.

در این حالت کاربر توانسته به اسکنر مرورگر کروم دسترسی یابد و آن را فعال کرده و استفاده کند. به عقیده کارشناسان، اسکنر بدافزار در مرورگر کروم از کیفیت مناسبی برخوردار است و می تواند تعداد زیادی از بدافزارهای اینترنتی را شناسایی کند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر