;
coinex

شیائومی می 8 تاییدیه‌ی FCC و 3C را کسب کرد

کمپانی شیائومی روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد خبر مهمی را منتشر کند؛ گفته می‌شود که این شرکت از تاریخ دقیق رونمایی از شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) خبر خواهد داد.

این احتمال وجود دارد که شیائومی از برگزاری رویداد سالانه‌ی خود در 10 خرداد ماه (31 می) خبر دهد. مدیرعامل شیائومی، لی جون قبلا اعلام کرده بود که در رویداد کنفرانس شنژن از چندین محصول مختلف رونمایی خواهد شد؛ هرچند که تمرکز اصلی این مراسم، معرفی گوشی شیائومی می 8 است که با عنوان نسخه‌‌ی هشتمین سالگرد شیائومی رونمایی می‌شود.

دو گوشی شیائومی به‌تازگی تاییدیه‌ی 3C چین و FCC آمریکا را کسب کرده‌اند. انتظار می‌رود که این دو مدل، درواقع دو نسخه‌ی متفاوت از می 8 باشند.

تصویری که در بالا مشاهده می‌‌کنید، فهرست 3C را نشان می‌دهد که البته اطلاعاتی از این گوشی‌ها را فاش نکرده است.

تصویری که در بالا مشاهده می‌‌کنید، فهرست 3C را نشان می‌دهد که البته اطلاعاتی از این گوشی‌ها را فاش نکرده است. تنها چیزی که در این فهرست مشخص شده، این است که گوشی‌های شیائومی از شارژ 5 ولتاژ/ 3 آمپر، 9 ولتاژ/ 2 آمپر و 12 ولتاژ/ 1.5 آمپر پشتیبانی می‌کنند.

این تصویر نیز فهرست FCC را نشان می‌دهد. جزئیاتی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی‌های هوشمند در اف‌سی‌سی فاش نشده است. این تصویر نیز فهرست FCC را نشان می‌دهد. جزئیاتی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی‌های هوشمند در اف‌سی‌سی فاش نشده است.

این تصویر نیز فهرست FCC را نشان می‌دهد. جزئیاتی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی‌های هوشمند در اف‌سی‌سی فاش نشده است.


بیشتر بخوانید: تصویری از پنل اصلی شیائومی می ۸ در فضای آنلاین منتشر شد


اخیرا تصویری از پنل اصلی شیائومی می 8 در فضای آنلاین منتشر شده که ناچ نمایشگر این دستگاه را به نمایش می‌گذارد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دو پنل در دو اندازه‌ی مختلف در کنار هم قرار گرفته‌اند که گفته می‌شود پنل گوشی‌های می 8 و می 7 هستند. البته برخی شایعات مدعی هستند که شیائومی می 8 ، جایگزین می 7 می‌شود و هیچ دستگاهی با نام شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) رونمایی نخواهد شد.

اخیرا تصویری از پنل اصلی شیائومی می 8 در فضای آنلاین منتشر شده که ناچ نمایشگر این دستگاه را به نمایش می‌گذارد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نسخه‌ی هشتمین سالگرد شیائومی، یک دستگاه پیشرفته است که از تراشه‌ی اسنپدراگون 845، نمایشگر 6.01 اینچی اولد، مجهز به ناچ و تشخیص چهره‌ی سه بعدی برخوردار می‌شود. گفته می‌شود که اسکنر اثرانگشت در این گوشی هوشمند، درون نمایشگر تعبیه می‌شود. می 8 به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

درحالیکه تنها 10 روز به رویداد شنژن باقی مانده، هنوز هیچ چیز به‌صورت رسمی تایید نشده و اطلاعات دقیقی درباره‌ی پرچمداران شیائومی می 8 و می 7 در دست نیست. بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق‌تر باید تا برگزاری این رویداد منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر