;
coinex

اچ تی سی یو 12 پلاس با نمایشگر 6 اینچی و بدنه‌ی شفاف رسما رونمایی شد

اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) با صفحه نمایش 6 اینچی کواد اچ‌دی پلاس، بدنه‌ی شفاف،‌ چهار لنز دوربین و قابلیت اج سنس 2 رسما معرفی شد.

کمپانی اچ‌تی‌سی بالاخره از پرچمدار یو 12 پلاس رونمایی کرد؛ این گوشی حقیقتا یک پرچمدار فوق‌العاده است. یو 12 پلاس از بدنه‌ی شیشه‌ای ویژه‌ای برخوردار شده که پنل پشتی آن در یکی از رنگ‌ها، کاملا شفاف است. جالب اینجاست که اچ تی سی یو 12 پلاس به اندازه‌ی پرچمداران دیگر مثل گلکسی اس 9، وان پلاس 6 و شیائومی می میکس 2 اس پرطرفدار نیست. اما زیبایی این گوشی، همراه با مشخصات رده‌بالای آن می‌تواند توجه هر خریداری را به خود جلب کند.

اچ تی سی یو 12 پلاس شباهت‌های زیادی با یو 11 پلاس دارد که سال گذشته راه‌اندازی شده بود. این دستگاه نیز با همان طراحی شیشه‌ای سه‌بعدی و براق همراه است که ظاهر زیبایی را به آن می‌‌بخشد. یو 12 پلاس در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز راه‌اندازی می‌شود. تنوع آبی این دستگاه به پنل شیشه‌ای و شفاف مجهز شده که سخت‌افزارهای داخلی را به نمایش می‌گذارد. این طراحی به عکسی که امروز از شیائومی می 8 منتشر شده بود، شباهت دارد.

اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) با صفحه نمایش 6 اینچی کواد اچ‌دی پلاس، بدنه‌ی شفاف،‌ چهار لنز دوربین و قابلیت اج سنس 2 رسما معرفی شد.

مشخصات اچ تی سی یو 12 پلاس

اچ تی سی یو 12 پلاس از نمایشگر 6 اینچی سوپر ال‌سی‌دی با رزولوشن کواد اچ‌دی پلاس (2880 در 1440) برخوردار شده است. کمپانی اچ تی سی اعلام کرد که تنها نسخه‌ی پلاس از این موبایل راه‌اندازی می‌شود؛ بنابراین دستگاه نامبرده تنها در همین اندازه عرضه خواهد شد. یو 12 پلاس در نسبت ابعاد به صفحه نمایش 18:9 ساخته شده و از HDR 10 پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: مشخصات اچ تی سی یو ۱۲ پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد


ازآنجایی که تنها نسخه‌ی پلاس راه‌اندازی می‌شود، این احتمال وجود دارد که برخی هواداران برند اچ‌تی‌سی، کمی ناامید شوند. هرچند که با توجه به مدل‌های مختلف یو 11 در سال گذشته، می‌توان انتظار داشت که تمرکز روی تنها یک مدل،  برای این شرکت خوشایند است.

مشخصات اچ تی سی یو 12 پلاس

پنل پشتی اچ تی سی یو 12 پلاس به دو لنز دوربین مجهز شده که به صورت افقی در کنار هم چیده شده‌اند. دوربین اصلی،‌ 12 مگاپیکسلی بوده و از نوع سنسور زاویه گسترده است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی تله فوتو نیز در کنار این لنز اصلی قرار دارد. این تنظیمات دوربین دوگانه، قابلیت‌هایی مثل زوم اپتیکال 2x و افکت بوکه را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. دوربین اصلی می‌تواند ویدیوهایی را با کیفیت HDR10 به ثبت برساند و به فوکوس خودکار تشخیص فاز فوق سریع مجهز است. این کیت نیز توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K و سرعت 60fps را دارد. از دیگر ویژگی‌های دوربین می‌توان به ویژگی اسلو موشن 1080 پیکسل با سرعت 240fps اشاره کرد. یو 12 پلاس همچنین به دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است که هر دو لنز، 8 مگاپیکسلی هستند. دوربین‌های سلفی می‌تواند تصاویر پرتره‌ی بهتری را به ثبت برسانند و از قابلیت فیس آنلاک پشتیبانی می‌کنند. از ویژگی‌های دوربین دوگانه‌ی سلفی می‌توان به لنزهای زاویه گسترده، فلاش اسکرین، استیکرهای واقعیت افزوده و تقویت HDR اشاره کرد.

پنل پشتی اچ تی سی یو 12 پلاس به دو لنز دوربین مجهز شده که به صورت افقی در کنار هم چیده شده‌اند.

اچ تی سی یو 12 پلاس از نسل دوم تکنولوژی اج سنس (Edge Sense 2) برخوردار شده که به کاربر اجازه می‌دهد با فشار دادن گوشی، به شورتکات‌ها و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. یو 12 پلاس به فریم یا لبه‌های حساس به فشار مجهز شده که میزان فشار کاربر را تشخیص می‌دهد و می‌تواند برنامه‌‌های مخصوص به همان میزان را روی دستگاه اجرا کند. اج سنس 2 تنها به فشار دادن لبه‌ها خلاصه نمی‌شود،‌ بلکه با دوبار ضربه زدن نیز می‌توان گوشی اچ‌تی‌سی را کنترل کرد. این قابلیت تشخیص می‌دهد که با کدام دست، گوشی را نگه‌ داشته‌اید و میزان فشار را متناسب با آن شناسایی می‌کند. برای دسترسی به دکمه‌ی مجازی پشتی می‌توانید به جای کشیدن انگشتان، روی دستگاه دو ضربه بزنید. این قابلیت با بسیاری از اپلیکیشن‌های گوگل پلی سازگار شده و تنها به برنامه‌های اچ‌تی‌سی محدود نشده است.

همانطور که انتظار داشتیم، اچ تی سی یو 12 پلاس از تراشه‌ی اسنپدراگون 845 برخوردار شده که همراه با رم 6 گیگابایتی،‌ تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. این موبایل در دو مدل حافظه‌ی 64 و 128 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود که از نصب میکرو اس‌دی کارت و افزایش حافظه تا 2 ترابایت پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همراه با اندروید اوریو راه‌اندازی می‌شود؛ اما اچ‌تی‌سی اعلام کرده که به محض انتشار اندروید پی، این آپدیت را برای این موبایل هوشمند نیز منتشر می‌کند. باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی یو 12 پلاس نیز دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

نسخه‌ی حافظه‌ی 64 گیگابایتی اچ‌تی‌سی یو 12 پلاس با قیمت 799 دلار و نسخه‌ی حافظه‌ی 128 گیگابایتی آن با قیمت 849 دلار عرضه خواهد شد. این موبایل در حال حاضر از طریق وب‌سایت رسمی اچ‌تی‌سی و آمازون در دسترس قرار دارد؛ البته تنها نسخه‌ی 64 گیگابایتی و در رنگ مشکی.

اچ تی سی یو 12 پلاس از نسل دوم تکنولوژی اج سنس (Edge Sense 2) برخوردار شده که به کاربر اجازه می‌دهد با فشار دادن گوشی، به شورتکات‌ها و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر