;
coinex

عرضه گوشی‌های جدید ال جی وی 35 تین‌کیو، کیو 7، کیو 7 پلاس، ایکس 5 و ایکس 2 در ماه آینده

منابع خبری گفته‌اند که گوشی‌های جدید ال جی در ماه ژوئن در کشور کره جنوبی وارد بازار می‌شوند. گوشی ال جی جی 7 تین‌کیو این برند هم چند وقت پیش وارد بازار شد.

وی 35 تین‌کیو، کیو 7، کیو 7 پلاس، ایکس 5 و ایکس 2 گوشی های جدید ال جی برای معرفی در ماه ژوئن (اواخر بهار) هستند. در ادامه به ارائه مشخصات و قیمت این محصولات پرداخته‌ایم.

گوشی های جدید ال جی

مشخصات و قیمت گوشی ال جی وی 35 تین‌کیو

از میان گوشی های جدید ال جی مدل وی 35 تین‌کیو (V35 ThinQ) دومین محصول پرچمداری محسوب می‌شود که قرار است توسط این سازنده مشهور کره‌ای با چیپست اسنپدراگون 845 عرضه گردد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6 اینچی OLED فول ویژن (FullVision) شکاف دار با رزولوشن QHD پلاس بهره می‌برد.

وی 35 تین کیو

ال جی همان دوربین دوگانه اصلی 16 مگاپیکسلی به کار رفته در ساخت ال جی جی 7 تین‌کیو (G7 ThinQ) را بر روی وی 35 تین‌کیو نیز نصب کرده است. این دوربین دوگانه با یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت‌های هوش مصنوعی، بخش عکاسی این دستگاه را تشکیل می‌دهد.

گفته شده است که شما می‌توانید به کمک اثر انگشت، صدا و چهره خود، قفل نمایشگر این گوشی هوشمند را باز کنید. انتظار می‌رود که وی 35 تین‌کیو به چهار مبدل دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi و قابلیت تشخیص صوت میدان دور مجهز شده باشد و با قیمتی در حدود 830 دلار وارد بازار گردد.


بیشتر بخوانید: نگاه نزدیک به ال جی جی ۷ تین کیو ؛ پرچمدار مجهز به هوش مصنوعی و ناچ نمایشگر


مشخصات و قیمت گوشی‌های میان‌رده ال جی کیو 7 و کیو 7 پلاس

گوشی های ال جی کیو 7 (LG Q7) و کیو 7 پلاس (Q7 Plus) از شاخص MIL-STD-810G، کد حفاظت IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک و چیپست کوالکام اسنپدراگون 450 بهره می‌برند. مدل کیو 7 به یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و مدل کیو 7 پلاس به یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز شده است. ال جی کیو 7 پلاس از چهار مبدل دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi هم بهره می‌برد.

کیو 7 پلاس

یک نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی پلاس IPS LCD، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات مشترک این دو گوشی هوشمند میان‌رده هستند. سازنده مشهور کره‌ای در ساخت مدل کیو 7 پلاس از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و در ساخت مدل کیو 7 استاندارد از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی استفاده کرده است. ال جی کیو 7 پلاس در حدود 462 دلار و کیو 7 استاندارد در حدود 370 دلار قیمت دارد.

مشخصات و قیمت گوشی های پایین رده ال جی ایکس 5 و ایکس 2

ال جی ایکس 5 (LG X5) یک گوشی ابتدایی است. این محصول از یک نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی و باتری بزرگ بهره می‌برد. سازنده مشهور کره‌ای در ساخت این گوشی هم مانند مدل ایکس 500 که در سال گذشته عرضه کرد، از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده با این تفاوت که باتری به کار رفته در گوشی جدید ال جی بهینه سازی شده است تا کارایی بیشتری را ارائه کند.

ال جی ایکس 5 از یک چیپست مدیاتک MT6750، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند در حدود 277 دلار قیمت دارد و قرار است که یک دوربین سلفی 3 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی را در اختیار کاربرش بگذارد. نصب باتری فوق بر روی ایکس 5 آن را وارد دنیای گوشی‌های اندروید مجهز به باتری‌های بزرگ می‌کند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ۲۰۱۸ از لحاظ باتری : کدام گوشی با یک بار شارژ بیشتر کار می‌کند؟


 

ال جی ایکس 5

ال جی ایکس 2 نسبت به مدل ایکس 5 ضعیف‌تر است. این محصول محتویات رسانه‌ای مورد نظر کاربرش را با یک پنل 5 اینچی اچ دی نمایش می‌دهد و توسط یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 425 و رم 2 گیگابایتی مدیریت می‌شود. سازنده مشهور کره‌ای در ساخت این گوشی هوشمند هم از یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی استفاده کرده است.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به یک باتری 2410 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. ال جی ایکس 2 در حدود 185 دلار قیمت دارد.

سازنده مشهور کره‌ای تصمیم گرفته است که گوشی های پرچمدار، میان رده و پایین رده جدیدی را عرضه کند و این امر نشان می‌دهد که این کمپانی می‌خواهد به کمک گوشی های جدیدش نیازهای همه کاربران را برطرف سازد. هنوز مشخص نیست که آیا این استراتژی می‌تواند وضعیت ال جی را در دنیای گوشی های همراه بهبود بخشد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر