;
coinex

مواظب نسخه های تایید نشده تلگرام باشید!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد نصب نسخه های تایید نشده تلگرام به کاربران هشدار داد. وی در این مورد اطلاعیه ای صادر نمود.

به گزارش تکراتو، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل انتشار برخی اخبار نادرست درباره نسخه‌های فارسی پیام‌رسان تلگرام که باعث ایجاد سردرگمی در بین کاربران شده اند، اطلاعیه‌ای صادر کرده است.


بیشتر بخوانید: تلگرام به هیچ عنوان رفع فیلتر نخواهد شد؛ فیلترینگ تلگرام دائمی است!


اطلاعیه وزارت ارتباطات در مورد نسخه های تایید نشده تلگرام

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور تنویر افکار عمومی در مورد نسخه های تایید نشده تلگرام اطلاعیه ای را صادر کرده است:

  • وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا کنون هیچ سروری در اختیار تلگرام و یا نسخه‌های غیررسمی آن قرار نداده است. این وزارت خانه تنها امکانات لازم را در اختیار پیام رسان های بومی قرار داده و آن هم با ابلاغیه مرکز ملی فضای مجازی.
  • در بهمن ماه 96، مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گزارشی هشدارهای لازم را در خصوص عدم استفاده از نسخه‌های غیر رسمی تلگرام منتشر کرده است. مرکز ماهر به کاربران هشدار داده بود که:

تلگرام برنامه‌ای متن باز است و هر روز چندین نسخه غیررسمی از آن ایجاد می‌شود و از طرفی شناسایی و بررسی همه این نسخه‌ها کار مشکلی است، لذا توصیه می‌شود کاربران از نصب هرگونه نسخه غیررسمی و تایید نشده تلگرام خودداری کنند.

  • در پاسخ به این سوال که چرا محدودیت برای نسخه های تایید نشده تلگرام ایجاد نمی‌شود، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که تصمیم گیری در مورد پالایش و فیلتر سایتها و نرم‌افزارها وظیفه ی آنها نیست.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر