;
coinex

شیائومی می 8 در تصاویری جدید با پنل شیشه‌ای شفاف رخ نشان داد

شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در رویداد شنژن که دهم خرداد ماه (31 می) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. به‌تازگی تصاویری از این پرچمدار فاش شده که پنل شیشه‌ای و شفاف آن را به نمایش می‌گذارد.

کمپانی شیائومی در رویداد 31 می قصد دارد از چندین محصول مختلف رونمایی کند؛ گفته می‌شود که شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) و شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) از محصولاتی هستند که در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند. اما چیزی که قطعا در شنژن معرفی می‌شود، شیائومی می 8 است که امروز در تصاویری تازه، رخ نشان داده است.


بیشتر بخوانید: فبلت هوشمند شیائومی می مکس ۳ تا اوایل مرداد ماه رونمایی می‌شود


این تصاویر که در وب‌سایت ویبو منتشر شده، نمایی جدید از پنل اصلی و پشتی می 8 را نشان می‌دهد. نمای اصلی با تصاویری که در گذشته از این گوشی هوشمند منتشر شده بود، مطابقت دارد؛ اما پنل پشتی با چیزهایی که قبلا دیده‌ایم،‌ متفاوت است. این دستگاه به پنل شیشه‌ای شفاف مجهز شده که سخت‌افزارهای داخلی آن را نشان می‌دهد. در این تصویر، تراشه‌‌ی اسنپدراگون روی بورد اصلی دیده می‌شود که لوگوی کوالکام روی آن حک شده است. شیائومی می 8 همچنین به ماژول دوربین دوگانه‌ای مجهز شده که به صورت عمودی چیده شده‌ و در سمت چپ و بالای پنل قرار گرفته است. البته هنوز به‌طور قطع نمی‌توان گفت که این تصاویر مربوط به شیائومی می 8 هستند یا خیر.

شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در رویداد شنژن که دهم خرداد ماه (31 می) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. به‌تازگی تصاویری از این پرچمدار فاش شده که پنل شیشه‌ای و شفاف آن را به نمایش می‌گذارد.

مشخصات شیائومی می 8

گفته می‌شود که می 8 از نمایشگر 6.01 اینچی اولد و قابلیت تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی برخوردار می‌شود. می 8 احتمالا اولین گوشی اندرویدی خواهد بود که به تشخیص چهره‌ی سه بعدی مشابه با آیفون X مجهز می‌شود. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 845 برای این موبایل در نظر گرفته شده است. باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می‌دارد. پنل شیشه‌‌ای می 8 از وجود تکنولوژی شارژ وایرلس در این دستگاه خبر می‌دهد. همچنین شایعاتی مبنی بر وجود اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر نیز به گوش می‌رسد. هیچکدام از این اخبار به صورت رسمی تایید نشده‌اند و برای اطمینان بیشتر باید روز رونمایی منتظر بمانیم.

این تصاویر که در وب‌سایت ویبو منتشر شده، نمایی جدید از پنل اصلی و پشتی می 8 را نشان می‌دهد. نمای اصلی با تصاویری که در گذشته از این گوشی هوشمند منتشر شده بود، مطابقت دارد

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر