;
coinex

قابیلت های جدید مایکروسافت لانچر ؛ جستجوی بصری و دو قابلیت دیگر

قرار است مایکروسافت لانچر به زودی به چندین قابلیت جدید مجهز شود. این قابلیت‌ها پیش از ارائه در نسخه نهایی در نسخه بتای لانچر نیز در دسترس هستند.

به گزارش تکراتو، می توان به زودی از قابلیت های جدید موجود در مایکروسافت لانچر استفاده کرد. این ویژگی ها و قابلیت های جدید در نسخه نهایی و همچنین نسخه بتا در دسترس هستند.

قابلیت های جدید مایکروسافت لانچر

قابیلت های جدید مایکروسافت لانچر

نخستین قابلیت لانچر ، امکان  جستجوی بصری (Visual Search) است. دوربین را به سمت اشیاء مختلف بگیرید تا لانچر آن‌ها را برای شما تشخیص دهد. قابلیت بعدی در مایکروسافت لانچر ، قابلیت Microsoft Rewards  نام دارد. با استفاده از این ویژگی کاربران به سرویس ریواردز اجازه می‌دهند که امتیازهای آنها مستقیما در فید لانچر مشاهده شود و پاداش دریافت کنند.

لانچر همچنین در نظر دارد تا تمهیدات امنیتی بیشتری را برای خانواده‌ها در نظر بگیرد. در این راستا با دریافت نسخه بعدی لانچر والدین می‌توانند آخرین فعالیت‌های فرزندان‌ خود در گوشی‌های اندروید، رایانه و کنسول اکس باکس را ببینند و تحت نظر داشته باشند.

این قابلیت ها تا هفته آینده و طی یک به‌روزرسانی مهم به لانچر اضافه می‌شوند.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر