;
coinex

هارد دیسک ۲۰۰۰ گیگابایتی ضد ضربه برای کپی فایل؛ بدون نیاز به رایانه

با استفاده از این هارد دیسک ۲۰۰۰ گیگابایتی ضد ضربه می توان به راحتی، با سرعت و بدون استفاده از کامپیوتر عملیات کپی و انتقال را انجام داد.

به گزارش تکراتو، بسیاری از افراد دوست دارند به سرعت و بدون نیاز به استفاده از کامپیوتر، فایل های ذخیره شده بر روی گوشی، دوربین و غیره را به یک هارد یا ابزار ذخیره سازی منتقل کنند. اکنون یک هارد دیسک ۲۰۰۰ گیگابایتی ضد ضربه توسط شرکت LaCie عرضه شده که می تواند این مشکل را برطرف کند.

عرضه هارد دیسک ۲۰۰۰ گیگابایتی ضد ضربه

این هارد دیسک ۲۰۰۰ گیگابایتی ضد ضربه کوپایلوت نام دارد که می توان با اتصال مستقیم آن به وسایل الکترونیک حافظه آنها را تخلیه کرد و داده های ذخیره شده بر روی آنها را بر روی هارد کپی نمود.

این هارد دارای باتری است و امکان دریافت اطلاعات کارت های حافظه اس دی را هم به طور مستقیم دارد. پورت های USB ۳ Type-C  و  Type-، نمایشگر ساده و پورت های USB-C و  Micro USB و کابل های اتصال به گوشی و دوربین از جمله ابزار جانبی این محصول است.

ظرفیت این هارد دیسک ۲۰۰۰ گیگابایت است که ۸ برابر بیشتر از هارد دیسک های ۲۵۶ گیگابایتی موجود در بازار است. قیمت این محصول ۳۵۰ دلار اعلام شده که ۵۰ دلار ارزان تر از هارددیسک های ۲۵۶ گیگابایتی عادی است.

هارد دیسک ۲۰۰۰ گیگابایتی ضد ضربه برای کپی فایل

مزایای هارد دیسک ضد ضربه کوپایلوت

از جمله مزایا و ویژگی های مهم این هارد دیسک می توان به سازگاری آن با شبکه های وای فای، امکان تهیه سریع نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی و تبلت و امکان پخش مستقیم محتوای ذخیره شده روی آن از طریق تلویزیون اشاره نمود.

.

منبع: digitaltrends

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر