;
coinex

تصویری واقعی از گوشی جدید گلکسی ای 9 استار لایت در فضای آنلاین منتشر شد

به‌تازگی تصویر جدیدی از سامسونگ گلکسی ای 9 استار لایت (Galaxy A9 Star Lite) منتشر شده است که احتمالا در بازار گوشی‌های میان‌‌رده یا پایین‌رده رقابت خواهد کرد.

این تصویر جدید که نمایشگر ای 9 استار لایت در حال بوت شدن را نشان می‌دهد، روز گذشته در وب‌سایت ویبو به نمایش گذاشته شد. این گوشی جدید که قبلا خبری درباره‌ی آن نشنیده بودیم، از نمایشگر اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) برخوردار شده است. این نمایشگرها درواقع از نوع پنل‌های سوپر آمولد سامسونگ با نسبت ابعاد به صفحه نمایش 18.5:9 هستند. با توجه به نام گلکسی ای 9 استار لایت می‌توان نتیجه گرفت که این دستگاه در بازار گوشی‌های میان‌رده یا پایین‌رده رقابت خواهد کرد. اولین گوشی سامسونگ با برند استار با نام گلکسی استار (GT-S5282) معرفی شد که از اندروید 4.1.2 جلی بین (Jelly Bean) برخوردار بود.

همچنین گفته می‌شود که غول فناوری کره قصد دارد گوشی دیگری را با نام گلکسی ای 8 استار به بازار عرضه کند؛ این موبایل هوشمند که چند تاییدیه‌ی مختلف را بدست آورده، احتمالا تنها در بازار چین به فروش خواهد رسید. سامسونگ مدت‌هاست که برخی گوشی‌های خود را منحصرا در بازار چین عرضه می‌کند.

به‌تازگی تصویر جدیدی از سامسونگ گلکسی ای 9 استار لایت (Galaxy A9 Star Lite) منتشر شده است که احتمالا در بازار گوشی‌های میان‌‌رده یا پایین‌رده رقابت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: آخرین شایعات از راه‌اندازی گلکسی نوت ۹ در اوایل مرداد ماه خبر می‌دهند


مشخصات گلکسی ای 9 استار لایت

اینطور که به نظر می‌رسد، ای 9 استار لایت از صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه بهره می‌برد. یک دوربین سلفی تک لنزی در نمای اصلی گوشی تعبیه شده و حاشیه‌های باریکی در لبه‌ی بالایی و پایینی دستگاه دیده می‌شود. این روزها بسیاری از دستگاه‌های هوشمند کمپانی سامسونگ از دستیار هوش مصنوعی بیکسبی پشتیبانی می‌کنند؛ با اینحال، تمامی آنها از دکمه‌ی مجزا برای فعال کردن این دستیار برخوردار نیستند که گلکسی ای 9 استار لایت نیز از این قائده مستثنی نیست.

کمپانی سامسونگ به طور معمول، هر ماه از یک گوشی جدید رونمایی می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد، گلکسی ای 9 استار لایت نیز تا پایان 2018 به عنوان یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه برای سری گوشی‌های گلکسی ای 8 معرفی می‌شود. پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالا در اواخر آگوست (اوایل شهریور) با نام گلکسی نوت 9 کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر